Aktualno

Dubrovnik destinacija s najviše ostvarenih noćenja

spica 25

Dubrovnik je po boju noćenja u listopadu, ali i u deset mjeseci, prvi u Hrvatskoj. Naime, kako navode iz Hrvatske turističke zajendice, u listopadu je najviše noćenja ostvareno u destinacijama Dubrovnik, Zagreb, Split, Zadar i Poreč.
Inače, prema prvim nepotpunim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je tijekom prvih deset mjeseci ostvareno 20,5 milijuna dolazaka i 106,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 3 posto u dolascima i1 posto u noćenjima. Drugim riječima, u odnosu na lani ostvareno je 616 tisuća dolazaka više i 694 tisuće više noćenja.
-Cijelu ovu godinu bilježimo pozitivne turističke rezultate, a ovaj trend se, kako smo i predvidjeli, nastavio i u posezoni. Tako smo u listopadu ostvarili 87 tisuća više dolazaka i 286 tisuća više noćenja nego u listopadu prošle godine te je i ovo još jedna potvrda rekordnim ostvarenjima, koje prate i financijski pokazatelji. Svime postignutim u ovoj godini možemo biti i te kako zadovoljni, a još više kada znamo da paralelno s ostvarivanjem ovih rezultata, koji nam stalno potvrđuju kako se pozicioniramo kao cjelogodišnja destinacija, kontinuirano radimo i na sveobuhvatnoj reformi kojom želimo osigurati jednaku uspješnost i u budućnosti – izjavio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.
Tijekom prvih deset mjeseci najviše su noćenja ostvarili gosti s tržišta Njemačke (22,2 milijuna noćenja), Hrvatske (12,6 milijuna noćenja), Slovenije (10,7 milijuna noćenja), Austrije (8 milijuna noćenja), Poljske (7 milijuna noćenja), Češke (5,1 milijuna noćenja), UK-a (4 milijuna noćenja), Mađarske (3,9 milijuna noćenja) i Italije (3,8 milijuna noćenja). Gledano prema destinacijama najviše je noćenja ostvareno u Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Poreču i Umagu, a gledano prema vrsti smještaja najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna noćenja), hotelima (24,3 milijuna noćenja) i kampovima (20,7milijuna noćenja).
-Raznolika i kvalitetna turistička ponuda, zanimljiva sportska, outdoor, gastronomska, ali prije svega brojna poslovna događanja doprinijela su odličnim rezultatima turističkog prometa u listopadu. Interesantna ponuda u destinaciji motiv je dolazaka brojnih gostiju u posezoni posebno s tržišta Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Slovenije, ali i SAD-a i Francuske. Pojačane promotivne aktivnosti, na inozemnim, ali i domaćem tržištu usmjerili smo upravo na pred i posezonu u kojima ima prostora za održivi rast turističkog prometa. Iznimno dobrim listopadskim rezultatima doprinijele su i brojne aviolinije, odnosno duži period zrakoplovne povezanosti koji Hrvatsku povezuje s našim najvažnijim tržištima – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
U listopadu je ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 3,9 milijuna noćenja, što u odnosu na isti mjesec prošle godine predstavlja rast od 8 posto u dolascima i noćenjima.

Pročitajte još

OBJAVLJEN NATJEČAJ Tko će biti novi ravnatelj DV Župa dubrovačka?

Dulist

OD PONEDJELJKA NA KIOSCIMA Čeka vas novi broj DuLista!

Dulist

‘KAO DA SAM UŠAO NA PRIVATNI POSJED’ Na Coral Beachu se možete kupati samo ako iznajmite ležaljku od 75 eura?

Dulist