Vaše vijesti

‘Dubrovnik će za vrijeme Andra Vlahušića ostati prometna selendra’

'Dubrovnik će za vrijeme Andra Vlahušića ostati prometna selendra'

Gradonačelnik je upriličio i bio na čelu još jednog stručnog sastanka sa najmanje 10 raznih „stručnjaka“, a tema je „konačna verzija prometnog projekta u kontaktnoj zoni Grada“. Ako ništa, zvuči visoko naučno! Pobrojeni su, a i slikani razni stručnjaci i nestručnjaci koji su o ovome debatirali i došli čak do „urbanih eskalatora“ ma što to značilo, ali pametno rješenje se ipak nije izrodilo, a nit neće sudeći po rezultatima ovoga stručnog sastanka.
Moramo priznati da nam ova tema nije strana, i da je slušamo pred svake izbore već dugi niz godina, ali svjedoci smo da odgovorni uporno cupkaju u mjestu, a da je situacija svake godine sve gora i teža.
Gradske vlasti stalno glavinjaju pa pri rješavanju ovoga problema ne polaze od osnovne činjenice, a to je koliki je broj vozila u Gradu, te koliki je broj dostupnih parkirnih mjesta, otvorenih ili zatvorenih, nego se stalno bavi „sipanjem iz šupljega u prazno“. I u tom glavinjanju gradska vlast je kao jedino rješenje problema ZLOUPOTRIJEBILA sve javne površine u Gradu, koje po Ustavu pripadaju svim građanima i pretvorila ih u parkirališta, ili u ugostiteljske objekt pa na tome još i zarađuje.

Prometnice su također pretvorene u parkinge koji se naplaćuju, što je također nedopustivo. I ovakvu besramnu zloupotrebu javnih površina i prometnica, gradska vlast naziva PROJEKTOM rješavanja prometnog problema.Da nije tragično, bilo bi smiješno.

Koliko sam mogla pročitati, nitko iz tog stručnog samita nije rekao ono BITNO, a to je da prometnice i javne površine treba konačno osloboditi parkiranih vozila, te da se parkirati treba i može samo na zato predviđenim parkiralištima i garažama, koje naravno Grad Dubrovnik mora učiniti i osigurati sukladno broju vozila u Gradu, računajući i na turistički priljev.

Jedino ovakav pristup može dati zadovoljavajuće i civilizirano rješenje,sve ostalo je sipanje iz šupljega u prazno i daljnje pogoršavanje prometnog stanja što u konačnici vodi i pogoršanju samog standarda građana „najbogatijega grada“, a koji su ipak ovisni o prometu i parking prostoru.

Vido Bogdanović je svojevremeno učinio veliku pogrešku, dozvoljavajući pretvaranje postojećih garaža u tzv. poslovne prostore, bez pravih uvjeta za rad. Kasnije je to nastavila i Šuica pa i Vlahušić i to je loše, jer se s time smanjio broj garaža i stvorio još veći prometni kaos,a istovremeno se nijesu izgradili potrebni kapaciteti za parkiranje registriranih vozila u Gradu
Na kraju možemo zaključiti kako je gradonačelnik upriličio još jedan potpuno ‘sterilni samit’, koji neće Dubrovniku donijeti nikakvo prometno poboljšanje, a još manje rješenje, jer bez garaža i sređenih parkirališta, nema rješavanja prometnog kaosa po Gradu. Bez obzira na izjave o najbogatijem Gradu i pretenzije o Europskoj prijestolnici kulture, Dubrovnik će ostati „prometna selendra“, bar za vladavine Andra Vlahušića.

Dorina Mitić Šoša

Pročitajte još

PROBLEMATIČNI ZNAKOVI KRAJ DOMA ZDRAVLJA ‘Mi se snalazimo, dok stranci rade opasne greške’

Dulist

NEMOGUĆA SITUACIJA Čitateljica: ‘S kolicima trebam izlaziti na cestu i izlagati opasnosti svoje dijete i sebe’

Dulist

U PORTU ‘Može li netko ovo iščupat? Potkopalo je kamen…’

Dulist