Situacija u gradskom poduzeću Libertas nikako se ne smiruje. I dok se Uprava i Grad hvale kupnjom novih autobusa i početkom nadogradnje sustava naplate, do nas stižu informacije kako se „ne radi o nadogradnji sustava, nego se bez natječaja pokušava nabaviti novi sustav,
jer je stari gotovo nemoguće nadograditi“.
I to od Marka Werka, koji je osobni prijatelj direktora Đura Deranje, i koji je zaposlenik belgijske tvrtke Prodata mobility systems. Upravo ta tvrtka trebala bi raditi nadogradnju sustava naplate, tvrdi naš izvor. U gradskom prijevozu trebale bi se mijenjati kase i blagajne, uvesti displeji za najavu dolaska autobusa na stanice, kojih nikada nije ni bilo. Dakle, želi se nadograditi ono čega nema.
Uvodi se i sustav komunikacije vozača i dispečerske službe koje također nije bilo, tvrdi naš sugovornik. Zadržavaju se, napominje, samo poništivači koji se najbolje vizualno uočavaju i koji su alibi nadogradnje sustava, a koji se također namjeravaju kasnije promijeniti. Sve je to novo, tvrdi naš izvor, i upravo zbog toga se ne radi o nadogradnji sustava naplate, već o uvođenju potpuno novog sustava.
Izmjena se radi u 50 autobusa, dok stari sustav ostaje na prigradskom području isključivo zato kako bi se pod krinkom nadogradnje sklopio ugovor s ovim dobavljačem. Optužbe da je riječ o uvođenju potpuno novog sustava direktor Libertasa Đuro Deranja odbacuje. A prema dostupnim informacijama, objavljenim prilikom najnovijeg zaduživanja Libertasa, rečeno je kako se radi o nadogradnji koja uključuje opremu i software (programe) za elektronsku naplatu karata u autobusima i na kioscima u vrijednosti od 3,8 milijuna kuna.
Cijeli tekst s detaljima pregovaračkog postupka bez prethodne objave, putem kojeg se oprema nabvalja, te što je o svemu rekao direktor Libertasa Đura Deranja pročitajte u tiskanom izdanju duLista.