Niko Bulić, predsjednik dubrovačkog Gradskog vijeća i bivši direktor HTZ-a reagirao je na medijske napise o njegovom financiranju nastupa violončelistice Ane Rucner.
Njegovu reakciju prenosimo u cjelosti.
''Ugovori o suradnji otkazani su već u studenome prošle godine. Nastup na godišnjem sastanku USTOA-e, najvažnijem profesionalnom udruženju u američkom turističkom biznisu, trebao je biti 20 jubilarni nastup jer je Hrvatska bila domaćin službenog ručka zadnjeg dana programa od 1993.godine. Za vrijeme ručka održava se prezentacija Hrvatske uz glazbeni nastup istaknutih izvođača! To je sve po protokolu organizatora, kao što organizator određuje i mjesto gdje se sastanak održava. U pravilu je uz HTZ nastupao i Zagreb i Dubrovnik zbog posebne zainteresiranosti za američko tržište. Prethodnih godina nastupali su i Tereza, klape Ragusa i Maestral, Lovro Pogorelić i drugi umjetnici. Baš na Havajima prije nekoliko godina nastupala je Sandra Bagarić.
HTZ nije potrošio 5.3 milijuna kuna na nastupe Ane Rucner. To je zlonamjerno iskrivljavanje činjenica. Radi se o troškovima nastalim za produkciju promidžbenih video spotova i filmova koji su vlasništvo HTZ-a i distribuirani su po cijelome svijetu.
Film Oda radosti nije snimljen za Anu Rucner, nego je poznata čelistica odsvirala Bethovenovu europsku himnu za film i video spot HTZ-a i koji su bili dio kampanje Hrvatska – nova turisticka zvijezda EU.
Na promidžbenim nastupima u svijetu plijenili smo izvrsnošću i visokim profesionalizmom.
Samo dio troškova odnosio se na nastupe Ane Rucner. Njezini nastupi su bili cijenom znatno povoljniji od drugih renomiranih izvođača pa i zbog troškova puta pratećih glazbenika ili članova klapa. Prosječna cijena nastupa bila je 20 tisuća kuna bruto u sto je uključen i honorar ton majstora, jer je po ugovoru o suradnji Ana Rucner preuzela obvezu besplatnih nastupa, koja nažalost zbog prekida suradnje nije u potpunosti iskorištena!!!
Svi koji su pratili naše nastupe u svijetu, od turističkih djelatnika do hrvatskih veleposlanika bili su na to ponosni i to mogu potvrditi.
Nisu slučajno i njemački TUI i Thomas Cook, kao i Egipat na prošlom ITB-u angažirali Anu Rucner za njihove promidžbene aktivnosti.
Hrvatska je bila ogledni primjer uspješne promocije. Da mogu vratiti vrijeme opet bih učinio isto. To su drugi prepoznali i ja sam na to ponosan.
Video spot Oda radosti prikazivao se u EU Parlamentu u Bruxellesu prilikom potpisivanja sporazuma o pristupanju Hrvatske EU, 9. Prosinca 2011., nebrojeno puta koristile su ga sve državne institucije, od Vlade, Predsjednika RH, veleposlanstava i ministarstava. Čak je i gospodin Paul Vandoren angažirao Anu Rucner na proslavi Dana Europe ove godine u Zagrebu i uz nastup u živo na velikom platnu prikazivan je spot Oda radosti!
Žalim samo što video spot Oda radosti nije korišten u promidžbi tijekom ovogodišnjih prvih šest mjeseci do ulaska u EU jer je upravo za to bio pripremljen. Nažalost, to ne smijem komentirati.
Recite mi koja je zemlja za jedan spot dobila 12 međunarodnih nagrada?! Na to sam ponosan. Ponovo bih to napravio jer sam od početka u to vjerovao i danas još više vjerujem!!!''