Platforma za iznajmljivanje privatnog smještaja, Booking.com u posljednje vrijeme kasni s isplaćivanjem. Naime, riječ je o tome kako neki čekaju i po tri mjeseca da im platforma prebaci novac za smještaj, međutim, kada će to biti, konkretnog odgovora zasad nema – piše Novi list.
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja (HUOS), na pitanje o čemu je riječ, kazala je kako svakodnevno ima po desetak poziva iznajmljivača koji još uvijek čekaju na isplatu svojih potraživanja od Booking.coma te je dodala kako je druga je od platforme tražila službeno očitovanje.
– Tražili smo službeno očitovanje koje smo i dobili. Oni su u lipnju upozorili klijente da će imati tehničkih problema oko reparacije sustava, da će doći do kašnjenja uplata te da se ispričavaju i rješavaju problem – objasnila je Marković za Novi list.
Dakle, kažu da se trude riješiti situaciju, međutim neki iznajmljivači sada već tri mjeseca nisu dobili svoj novac. Znam da isti problem imaju u Australiji, Češkoj, dakle, nije samo Hrvatska u pitanju, no isto tako treba znati da ljudima taj novac treba za život.
Po pitanju neisplate kontaktirali smo i Booking.com pitajući zbog čega isplate kasne, koliki je ugovorni rok inače za isplatu prema iznajmljivaču, te obračunavaju li se kamate u slučaju zakašnjenja.
– Žao nam je zbog kašnjenja isplata koje su nedavno doživjeli neki od naših smještajnih partnera i možemo potvrditi da je velika većina već primila zakašnjele uplate – odgovor je Booking.com-a
I još jedan savjet iznajmljivačima jest da svakako provjere odgovaraju li uplate fakturama, ukazala je Marković. Ukoliko imaju ovakve probleme, iz udruge su pozvali članove da im se jave na info@huos.hr.