Prva reakcija ljudi vezanih uz vaterpolo u Herceg Novom, koji su na leđima igrača Jug Croatia osiguranja vidjeli reklamu Atlantske plovidbe, dubrovačke brodarske kuće, bilo je zapravo pitanje: "Kako i mi možemo ovo napraviti?"
Vaterpolski klub Jug Croatia osiguranje u utakmici 2. kola Triglav Jadranske vaterpolske lige nastupio je prvi put s posebno izrađenim, vodootpornim naljepnicama na tijelu, na kojima je bila reklama Atlantske plovidbe.
Riječ je o prvom od marketinških proizvoda koji se osmišljaju unutar VK Jug CO, a koji se u potpunosti proizvodi u Dubrovniku. Novim marketinškim pristupom Jug će potencijalnim partnerima pokušati predstaviti vaterpolo u sasvim drukčijem svjetlu od onoga kako se do sada razmišljalo. Naime, razmišljanje da je kapica jedini prostor za oglašavanja, s današnjim danom 'palo je u vodu'.
Uprava kluba radi i na drugim projektima koji bi uskoro trebali zaživjeti. Za sada smo krenuli s naljepnicama i već smo u pregovorima s mogućim partnerima za utakmicu s Pro Reccom.