DuList IN

Zavirite u novi identitet grupacije ALH

alh2

Grupacija Adriatic Luxury Hotels (ALH), jedna od vodećih hrvatskih hotelskih kompanija koja upravlja luksuznim hotelima i vilama u Dubrovniku, u 2013. godinu ulazi s novom integriranom brand kampanjom.

Kampanja je zapravo atraktivna priča o mladom paru i snažnim individualcima čije neponovljive trenutke, gotovo voajerski, bilježi ALH kamera.

Najnovija kampanja, čiji je koncept osmišljen unutar prodajno-marketinškog ALH tima, a realiziran uz pomoć agencije Marko Todorović Live View Photo Studija, inspirirana je jedinstvenim Dubrovnikom, koji čini vizualnu okosnicu svih materijala kampanje, a logičan je nastavak redizajna vizualnog identiteta i nove branding strukture predstavljene početkom 2012. godine – navode iz ALH-a.

Grupacija Adriatic Luxury Hotels time je zaokružila ciklus rebrandinga te krenula u daljnju promociju na međunarodnom tržištima, sa snažnim fokusom na vrijednost i snagu destinacije Dubrovnik kao vodećeg turističkog branda i u luksuznom segmentu. 

– Cilj nove marketinške kampanje je plasirati Dubrovnik kao luksuznu turističku destinaciju, a hotele grupacije ALH kao njene nositelje. Ključni elementi u realizaciji kampanje bile su fotografije poznatih vizura Dubrovnika, i to prvenstveno povijesne jezgre, te jedinstvenih lokacija hotela grupacije ALH, ponovno usmjerenih pogledom na Dubrovnik, poput vrtova Vile Sheherezade ili plaže hotela Excelsiora.

Jedinstvenim Dubrovnikom kao scenografijom, pažljivim kadriranjem najpoznatijih dubrovačkih obilježja, interakcijom modela – kako s okolinom tako i njihovom međusobnom, balansiranim tonovima i decentim stylingom kojim se ne odvlači pozornost na modele već su isti samo subjekti u prekrasnom okruženju, nastojao se dočarati iskonski Dubrovnik (prostor za stjecanje neponovljivih dojmova i stvaranje dugotrajnih uspomena za sve koji se nađu u njegovim zidinama), a Adriatic Luxury Hotels predstaviti kao kvalitetan odabir za smještaj i  otkrivanje destinacije.

Temeljem fotografija kreirani su i svi ostali komunikacijski vizuali, poput novih imidž oglasa nedavno plasiranih u prestižne publikacije – Vanity Fair, Tatlers, Harper’s Baazar, Robb Report i dr., novih promotivnih print materijala i luksuznih brošura te je u skladu s novim vizualima, redizajnirana i službena web stranica, kao i ostali korporativni profili na socijalnim mrežema – objavili su iz grupacije JLH.

 

Pročitajte još

TORTA MASTERCHEFICE IRINE Donosimo detaljan recept zdrave i raskošne torte

Dulist

OBIŠLI SMO KREATIVCE U LAZARETIMA Na Sajmu susjedstva može se naći za svakoga po nešto

Nikoleta Dabelić

Što vas čeka u novom tjednu Dubrovačkog zimskog festivala?

Dulist