Politika

Vlakovi, brza cesta… Odlično, ali kad? HSLS nudi brza i jeftinija rješenja za prometne gužve!

hsls prometne guzve

Vlakovi, tuneli, brza cesta… I još sve financirano iz EU! Odlično, samo kad? Do tada HSLS će se kroz Gradsko vijeće Dubrovnika zalagati da se u iduće četiri godine manjim, jeftinijim i realizacijski brzim zahvatima ubrza promet ne samo u gradu već i u njegovoj okolici jer u prometnom smislu Dubrovnik i susjedne općine su jedno područje – ističe u priopćenju za medije nositelj liste HSLS-a za Gradsko vijeće grada Dubrovnika dr. sc. Miho Baće.
-Gradsko vijeće uz potporu saborskih zastupnika s ovog područja kao i naših članova Vlade mora i može izvršiti pritisak na Hrvatske ceste da promjene maćehinski odnos koje desetljećima imaju prema dubrovačkom području. Za rasterećenje i ubrzanje prometa unutar grada, a posebice oko povijesne cjeline, nužna su tri relativno jeftina i za realizaciju vremenski brza zahvata.
Prvi je isključivo u nadležnosti Hrvatskih cesta, a radi se o gradnji kružnog toka na D8 na izlazu iz Dubrovnika s Ploča, na vidikovcu. Zahvaljujući tom kružnom toku, svi koji su ušli u kontaktnu zonu, a žele u Gruž, Lapad ili Mokošicu, više ne bi trebali voziti preko Pila, već bi preko Petra Krešimira IV i Ulicom druge Dalmatinske priključkom, izašli na magistralu i okrenuli se u kružnom toku.
Drugi zahvat je u nadležnosti Grada ali i Hrvatskih cesta, a radi se o bivšem ulazu u Dubrovnik preko Orsule. Grad mora osigurati tu dionicu od odrona i obnoviti kolnik, a Hrvatske ceste na njezinom spoju s D 8 trebale bi napraviti kružni tok. Tako svi koji moraju doći na Ploče i Pile ne bi trebali ulaziti u Grad preko Ilijine glavice.
Hrvatske ceste bi s još jednim kružnim tokom riješile zastoje, ali i povećale sigurnost prometa na D 8 i to na spoju s cestom prema Bosanci. Ako se takvi zahvati na D8 mogu raditi u Opuzenu i drugim dionicama, zašto ne bi i na dubrovačkom području? Pa nisu Hercegovci ludi kada su od granice u Metkoviću do Mostara na njihovoj magistrali uklonili sva križanja i izgradili kružne tokove.
A kada je u pitanju sigurnost, Hrvatske ceste moraju završiti projekt pristupa mostu dr. Franja Tuđmana te priključak na D 8 i sam most iz smjera Sustjepana naprave sigurnim za vozače. Nakon 23 godine bio bi red da završe posao. Uz to moraju surađivati s Gradom kako bi se na dionici od mosta dr. Franje Tuđmana do ulaza u sam grad na Ilijinoj glavici postavila javna rasvjeta tamo gdje nedostaje. Iako se formalno radi o državnoj cesti, magistrala poviše grada u naravi je gradska prometnica. Gradsko vijeće Dubrovnika, odnosno Grad Dubrovnik u suradnji sa susjednim općinama, a posebice Župom dubrovačkom mora insistirati da se uklone križanje sa semaforima na ulazu u Čibaču i križanje u Srebrenom te da se na tim mjestima također naprave kružni tokovi kako bi se promet ubrzao. To su velika rješenja za probleme nas malih ljudi – zaključuje Baće.

Pročitajte još

MILANOVIĆ O STRANIM RADNICIMA To bi trebala raditi naša djeca. Malo smo postali razmaženi.

Dulist

MATO FRANKOVIĆ ZAKLJUČIO KAMPANJU Djela su ona koja govore, ona nas sve razlikuju

Dulist

KANDIDAT ZA ŽUPANA BLAŽ PEZO 1. lipnja odigrajte na sigurno!

Dulist