Politika

Vlakovi, brza cesta… Odlično, ali kad? HSLS nudi brza i jeftinija rješenja za prometne gužve!

hsls prometne guzve

Vlakovi, tuneli, brza cesta… I još sve financirano iz EU! Odlično, samo kad? Do tada HSLS će se kroz Gradsko vijeće Dubrovnika zalagati da se u iduće četiri godine manjim, jeftinijim i realizacijski brzim zahvatima ubrza promet ne samo u gradu već i u njegovoj okolici jer u prometnom smislu Dubrovnik i susjedne općine su jedno područje – ističe u priopćenju za medije nositelj liste HSLS-a za Gradsko vijeće grada Dubrovnika dr. sc. Miho Baće.
-Gradsko vijeće uz potporu saborskih zastupnika s ovog područja kao i naših članova Vlade mora i može izvršiti pritisak na Hrvatske ceste da promjene maćehinski odnos koje desetljećima imaju prema dubrovačkom području. Za rasterećenje i ubrzanje prometa unutar grada, a posebice oko povijesne cjeline, nužna su tri relativno jeftina i za realizaciju vremenski brza zahvata.
Prvi je isključivo u nadležnosti Hrvatskih cesta, a radi se o gradnji kružnog toka na D8 na izlazu iz Dubrovnika s Ploča, na vidikovcu. Zahvaljujući tom kružnom toku, svi koji su ušli u kontaktnu zonu, a žele u Gruž, Lapad ili Mokošicu, više ne bi trebali voziti preko Pila, već bi preko Petra Krešimira IV i Ulicom druge Dalmatinske priključkom, izašli na magistralu i okrenuli se u kružnom toku.
Drugi zahvat je u nadležnosti Grada ali i Hrvatskih cesta, a radi se o bivšem ulazu u Dubrovnik preko Orsule. Grad mora osigurati tu dionicu od odrona i obnoviti kolnik, a Hrvatske ceste na njezinom spoju s D 8 trebale bi napraviti kružni tok. Tako svi koji moraju doći na Ploče i Pile ne bi trebali ulaziti u Grad preko Ilijine glavice.
Hrvatske ceste bi s još jednim kružnim tokom riješile zastoje, ali i povećale sigurnost prometa na D 8 i to na spoju s cestom prema Bosanci. Ako se takvi zahvati na D8 mogu raditi u Opuzenu i drugim dionicama, zašto ne bi i na dubrovačkom području? Pa nisu Hercegovci ludi kada su od granice u Metkoviću do Mostara na njihovoj magistrali uklonili sva križanja i izgradili kružne tokove.
A kada je u pitanju sigurnost, Hrvatske ceste moraju završiti projekt pristupa mostu dr. Franja Tuđmana te priključak na D 8 i sam most iz smjera Sustjepana naprave sigurnim za vozače. Nakon 23 godine bio bi red da završe posao. Uz to moraju surađivati s Gradom kako bi se na dionici od mosta dr. Franje Tuđmana do ulaza u sam grad na Ilijinoj glavici postavila javna rasvjeta tamo gdje nedostaje. Iako se formalno radi o državnoj cesti, magistrala poviše grada u naravi je gradska prometnica. Gradsko vijeće Dubrovnika, odnosno Grad Dubrovnik u suradnji sa susjednim općinama, a posebice Župom dubrovačkom mora insistirati da se uklone križanje sa semaforima na ulazu u Čibaču i križanje u Srebrenom te da se na tim mjestima također naprave kružni tokovi kako bi se promet ubrzao. To su velika rješenja za probleme nas malih ljudi – zaključuje Baće.

Pročitajte još

DUJMOVIĆ OPET IZNENADIO! Za zamjenicu gradonačelnika predložio umirovljenicu iz Zatona – Mariju Haselsteiner

Dulist

VALENTIN DUJMOVIĆ 20 kilometara željeznice nije znanstvena fantastika

Dulist

Kandidati počeli prikupljati potpise za lokalne izbore

Dulist