Kao što smo u prošlom broju već pisali, tjednik duList na poseban se način pridružio globalnoj akciji poznatijoj kao „Movember“ (Moustache November – studeni brkova) koja ima cilj podizati svijest u borbi protiv raka prostate.
Naime, tijekom mjeseca studenog svake godine muškarci diljem svijeta puštaju brkove radi svijesti o zdravstvenim problemima muškaraca, posebno u borbi protiv raka prostate. Mi smo se, pak dosjetili da Movember označimo zanimljivom nagradnom igrom za naše čitatelje.
Ponudili smo Vam fotografije dvadeset brkova poznatih Dubrovčana, a Vaš je cilj bio prepoznati kome pripadaju te Vaše odgovore i osobne podatke poslati na našu e-mail i poštansku adresu. U odgovorima je bilo bitno navesti redni broj brkova te ime i prezime osobe za koju mislite da mu pripada.
Nagradna igra trajala je desetak dana, točnije do utorka, 13. studenog, a poznati su i dobitnici naših vrijednih nagrada, naši čitatelji koji su se pokazali najboljim poznavateljima dubrovačkih brkova. Tako je najveći broj vlasnika brkova pogodio Roberto Machiedo. On nam je ponudio rješenje s 14 imena, a pogodio ih je čak 12, što mu je donijelo našu prvu nagradu – godišnju pretplatu na tjednik duList.
Kao drugoplasirana u našem prigodnom natjecanju završila je Lenka Lukšić. Ona nam je poslala 12 odgovora, a točno ih je bilo 9, što joj je bilo dovoljno da na svoju kućnu adresu svoj primjerak našeg tjednika dobiva idućih šest mjeseci. Treći je bio Vlaho Banić, koji je očito odigrao na sigurno. Ponudio nam je šest svojih odgovora i svi su bili točni, čime je osvojio našu treću nagradu, tromjesečnu pretplatu na tjednik duList.
Dodajmo kako su mnogi naši čitatelji bili na dobrom tragu, neki su pobrkali jedan brk za drugi, drugi su nam slali simpatične komentare.
Zanimljivo je bilo primjetiti tko su najprepoznatljiviji dubrovački brkovi. U ponuđenim odgovorima najčešće ste točno povezali brkove s gradskim pročelnikom za promet i razvojne projekte Dinkom Mirićem, šefom dubrovačkih HNS-ovaca Antunom Pravedanom i predsjednikom Županijske skupštine Ivanom Prcom.
Svima skupa Vam zahvaljujemo na sudjelovanju i ujedno se nadamo kako smo ovom simboličnom akcijom uspjeli barem malo podići svijest u borbi protiv raka prostate, najčešće zlućudne bolest kod muškaraca, čijim ranim otkrivanjem postotak izliječenja doseže 98 posto.