Na YouTube servisu može se pronaći i Dubrovnik unutar servisa Second Life, a trideset sekundi vjerno priazuje đir kroz naš Grad, te njegove karakteristične motive.
Second Life je virtualni svijet koji je razvio Linden Lab. S više od 20 milijuna redovitih korisnika i puno više ljudi koji samo povremeno navrate Second Life postao je jedan od najvećih internetskih servisa na svijetu.
Ukratko bi ga se moglo opisati kao obični chat koji umjesto sličica ima 3D likove koji hodaju, skaču, prave grimase, vode ljubav, plešu pa čak i lete.
No Second Life je zapravo mnogo više, s vremenom SL se razvio u kompleksnu društvenu mrežu koja ima vlastite zakone, moralne vrijednosti i, što je najvažnije, vlastiti ekonomski poredak. Zapravo je, uz socijaliziranje, glavni cilj SL-a stjecanje privatnog vlasništva što naravno uz sebe povlači i bavljenje nekim poslom kako bi se zaradilo što više takozvanih Linden Dollara (L$).
Nakon nagle popularizacije, Second ife je tijekom posljednjih nekoliko godina izgubio svoju atraktivnost jer je došlo do zasićenja, tako da se unutar njega puno manje odvija ‘drugi život’.
Tako se čini i po pustom ‘second life’ Dubrovniku. A možda je i tamo samo stigla zima…