Aktualno

S kim se Vlahušić sastao u Zagrebu?

croatia airlines 01

Gradonačelnik grada Dubrovnika još jednom je pokušao obmanuti svoje sugrađane.

Na službenoj internetskoj stranici Grada Dubrovnika u četvrtak, 11. listopada osvanuo je tekst u kojem se navodi kako se gradonačelnik Vlahušić tijekom boravka u Zagrebu sastao s predstavnicima uprave Croatia Airlinesa i Ministarstva prometa kako bi im predstavio problem prometne izoliranosti Dubrovnika, kao i mjere koje bi mogle ublažiti posljedice te izoliranosti.

Gradonačelnik je na sastanku istaknuo kako je „interes Grada Dubrovnika i građana redovita veza sa Zagrebom zračnim putem po povoljnoj cijeni, posebno u situaciji kada nema adekvatne cestovne veze, ali i kada se ona izgradi“.

Prije svega Vlahušić je naveo financijske razloge, jer kako stoji u objavi na službenim stranicama Grada, cijena povratne autobusne karte je oko 400 kuna, putovanje traje najmanje 10 sati uz prelaske državnih granica preko Neuma, automobilom put traje 6 do 7 sati, a cijene su nevjerojatno visoke, jer je samo cestarina od Vrgorca do Zagreba  220 kuna, a trošak goriva u jednom smjeru je oko 600 kuna. Kada se uzmu u obzir troškovi parkinga u Zagrebu i činjenica da je za jedan efektivni dan potrebno izdvojiti ukupno tri dana samo put košta oko 2000 kuna, bez spavanja i hrane za to razdoblje, u vlahušićevskoj maniri ističu iz Grada.
 
Izvještaj sa zamišljenog sastanka

– Jedini logičan izbor je putovanje zrakoplovom, ali za građane je sadašnji model neprihvatljiv, odnosno preskup, posebno kada se u obzir traje da turistička sezona traje osam mjeseci pa povoljnih karata, a ni dovoljno mjesta u ekonomskoj klasi na linijama Dubrovnik – Zagreb nema. Cilj Grada Dubrovnika je uvođenje subvencioniranih karata koje bi koštale 200 kuna u jednom smjeru, a mogle bi ih kupiti samo fizičke osobe i to najviše 6 puta godišnje, dok za ostale letove mogu karte kupovati po ekonomskoj cijeni koja za ovaj let u jednom smjeru ne bi trebala biti skuplja od 400 kuna – stoji u tekstu. Trošak subvencije podijelili bi Grad, zračne luke u Dubrovniku i Zagrebu te država kao vlasnik Croatia Airlinesa.

Vlahušić je na sastanku upozorio Croatia Airlines da je Grad Dubrovnik, ako ovaj nacionalni avio-prijevoznik ne može osigurati tražene uvjete, spreman raspisati natječaj za tvrtku koja je to u mogućnosti napraviti. Glavni Vlahušićev adut je „Open Sky“ režim, koji u Hrvatskoj stupa na snagu nakon pristupanja Europskoj uniji, kada će se otvoriti vrata konkurenciji u zračnom prijevozu.

I sve bi to bilo zbilja sjajno, da ne postoji jedan velik problem. Taj sastanak nije održan. Dokaz tome je odgovor koji smo dobili iz službe odnosa s javnošću nacionalnog avio-prijevoznika.

– Kompanija ne može komentirati izjave dubrovačkog gradonačelnika oko povezivanja Dubrovnika i Zagreba subvencioniranim letovima, s obzirom da na tu temu dosad nije bilo službenih razgovora između Croatia Airlinesa, gospodina Vlahušića i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture  – odgovaraju iz nacionalnog avio-prijevoznika.

Što su u Croatia Airlinesu rekli za milijunski dug Grada Dubrovnika za troškove oglašavanja, te koji tip zrakoplova želi kupiti dubrovački gradonačelnik pročitajte u novom broju tjednika duList koji se od srijede nalazi u prodaji.

Pročitajte još

OPREZ! Kamena gromada pala na cestu za Bosanku

Dulist

OD SRIJEDE NA KIOSCIMA Čeka vas novi broj DuLista!

Dulist

ČEKAJU NAS VRUĆINE, PA ‘SUMMERKILLER’ Evo kada možemo očekivati zahlađenje

Dulist