Hrvatska

S britanskog tržišta dosad ostvareno 96 tisuća dolazaka

turisti stradun maskeron

Da je Hrvatska na britanskom tržištu prepoznata kao atraktivna, kvalitetna, ali i popularna turistička destinacija potvrđuju brojne medijske objave o našoj zemlji u najeminentnijim britanskim medijima kao što su Telegraph, Times, ali i nacionalna televizija ITV.

Riječ je o objavama koje su rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu i uredništva navedenih medija kroz organizaciju studijskih putovanja novinarki Jane Foster, Mary Novakovich te produkcijskog tima ITV-a predvođenog TV voditeljicom Larisom Corda, ističu iz HTZ-a.

Tako su turistički potencijali Hrvatske na britanskom ITV-u približeni kroz emisiju ‘This Morning’ u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita i Brača, a u fokusu su bili Dioklecijanova palača, katedrala sv. Duje, prirodne ljepote otoka Brača te bračka klesarska škola u kojoj se njeguje tradicija izrada skulptura od bračkog kamena. Emitiranje iduće epizode očekuje se 22. svibnja, a u fokusu će biti Pelješac.

Phoebe Nicolaou, producentica emisije ‘This Morning’ istaknula je: ‘Kao producentica na ITV-u imala sam sreću putovati i snimati na mnogim odredištima diljem svijeta. Naše nedavno putovanje u Hrvatsku bilo je primjer vrlo dobro izvedenog putovanja na kojem smo radili u suradnji s turističkom zajednicom na planiranju itinerera za naše snimanje’. S njom se složila i Larisa Corda, voditeljica na ITV-u, koja našu zemlju smatra svojim drugim domom.

-Ne mogu biti ponosnija što Hrvatsku mogu nazvati svojim drugim domom nakon nevjerojatnog iskustva koje smo ja i filmska ekipa doživjeli tijekom snimanja. Unatoč neuobičajenom vremenu, koje je samo pridonijelo cjelokupnom ambijentu, dočekani smo s nevjerojatnom gostoljubivošću i velikodušnošću po kojoj je Hrvatska tako cijenjena. Naši turistički vodiči i vozači također su bili divni i nevjerojatno obrazovani, kao i konobari i vlasnici restorana koje smo obilazili – poručila je Corda.

Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa, koji potpisuje Mary Novakovich, prestižna britanska novinarka i autorica teksta posvećenog izuzetno kvalitetnim, jedinstvenim te novim hotelima u Hrvatskoj koji su vrijedni posjeta u nadolazećoj sezoni. Objava ‘The 25 coolest Croatian hotels to book before anyone else’ predstavlja Hrvatsku kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže ljestvicu u ponudi prestižnih hotela, od Hvara, Ugljana, Dugog Otoka pa do Makarske, Dubrovnika i Cavtata.

Hrvatsku nisu propustili spomenuti ni u Telegraphu, koji je objavio reportažu novinarke Jane Foster naslova ‘The 30 greatest holidays in Croatia’ u kojem našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te pritom dodatno naglašava vrijednost sinergije odmora na obali i netaknutoj prirodi. Članak je usmjeren i na promicanje autentičnosti i raznovrsnosti destinacijskih potencijala ilustrirajući čak 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjete Parku prirode Telašćici, luksuznih lošinjskih hotela te turističkih atraktivnosti Zagreba koji je opisan kao cjelogodišnja destinacija.

Da je riječ o vrijednim medijskim objavama potvrđuje i službena statistika prema kojoj ITV u Ujedinjenom Kraljevstvu dopire do preko 17 milijuna gledatelja te je zabilježio rast praćenja od čak 25 posto u godinu dana, Times broji preko 8 milijuna čitatelja koje karakterizira visoka platežna moć i usmjerenost na luksuzna putovanja, dok je Telegraph tijekom travnja zabilježio preko 5.5 milijuna čitatelja.

Dodajmo kako je prema podacima sustava eVisitor u dosadašnjem dijelu godine s britanskog tržišta ostvareno oko 96.000 dolazaka i gotovo 370.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem lani predstavlja rast od 16 posto u dolascima te 8 posto u noćenjima.

Pročitajte još

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist

PROBLEMI SE NASTAVLJAJU Što činiti ako vam pošiljka kasni ili se izgubila?!

Dulist