Prezentacija Case Study Competitiona 2013., najvećeg studentskog natjecanja ove vrste u RH, održala se 6. ožujka 2013. na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju.
CSC 2013. prezentirale su nastavnice Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku doc. dr. sc. Doris Peručić i doc. dr. sc. Ivana Pavlić te studenti Sveučilišta koji su prošle godine u ovom natjecanju bili jako uspješni te osvojili treće i peto mjesto. Naime, studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku Lucija Veselić, Amila Sarić, Paula Marinović i Nikolina Slade u jakoj su konkurenciji za prošlogodišnji poslovni slučaj Nokie „NOKIA LUMIA 800 I NOKIA LUMIA 710 – Kampanja lansiranja Lumia linije proizvoda na hrvatskom tržištu” osvojile 3. mjesto te im je dodijeljena nagrada od 2 000 kuna i mobitel Nokia Lumia 710 za svaku od njih. Upravo njima je dodijeljeno treće mjesto zbog pravilno definiranih ciljeva i strukturiranog pregleda projekta s odličnim idejama za Nokia Lumia kampanju te jedinstvenog načina prezentacije.
Još jedan tim studenata s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku, u sastavu: Robert Arbanasin, Vilim Čebulc, Antonio Radić i Helena Knego istaknuo se ušavši u prošlogodišnje finale u konkurenciji za slučaj CEMEX : „Plasiranje novog CEMEXovog proizvoda na tržište: paket usluga za izgradnju obiteljske kuće.“ Njima je dodijeljen posebni certifikat za finaliste kao dokaz da su među brojnim predanim rješenjima oni bili među prvoplasiranih pet. Na natjecanju je sudjelovalo čak 3600 studenata unutar 1234 tima sa 6 sveučilišta u RH.
Case Study Competition je najveće studentsko natjecanje ove vrste u Republici Hrvatskoj koje se i u ovoj akademskoj godini održava uz potporu predsjednika Republike Hrvatske, Ive Josipovića.
U natjecanju sudjeluje 15 poduzeća koji će pružiti priliku studentima da riješe baš njihov poslovni slučaj, pokažu svoje sposobnosti i osvoje bogate nagrade i moguće prakse u najpoželjnijim hrvatskim i stranim poduzećima. Studenti tako dobivaju jedinstvenu priliku povezati se sa budućim poslodavcima, ali i spojiti dosad stečena znanja s praktičnim radom.
15 poduzeća su: Adacta, Holcim, I.D.Riva Tours, INA, InfoBIP, Iskon, JGL, Karlovačka pivovara, L'Oreal Adria, Nestlé, Pliva, Privredna banka Zagreb, Splitska banka, T-Hrvatski Telekom i Zagrebačka banka.
Teme ove godine dolaze iz različitih područja kao što su financije, marketing, IT, farmacija, građevina, bankarstvo, rađunovodstvo, istraživanje tržišta… Na natjecanje se mogu prijaviti svi studenti u timovima od dvoje do četvero. Svako poduzeće najuspješniji tim nagrađuje s 10 000 kuna, a drugoplasirani i trećeplasirani tim sa 4 000 kuna odnosno 2 000 kuna ili u obliku praksi, pripravništva, seminara i putovanja u navedenoj protuvrijednosti. Ukupni nagradni fond iznosi 240 000 kuna.