Bomboni su, prema posljednjim istraživanjima, omiljeni slatkiš među mladima i odraslom populacijom. Predstavljaju prehrambenu kategoriju slatkiša, uz praline, s najviše vrsta i okusa, te se odlikuju epitetom „kvaritelja zubiju“.
Zanimljivo istraživanje koje je provela tvrtka Nielsen pokazalo je kako bomboni u zadnjih dvanaest mjeseci na hrvatskom maloprodajnom tržištu ostvaruju prodaju od 3720 tona, što je za 1,7% manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Vrijednosna prodaja iznosila je 250 milijuna kuna što je, pak, za 1,5% manje u usporedbi s prethodnih 12 mjeseci. Bomboni su stabilan trend u zadnje dvije godine, upravo zbog činjenice kako su omiljeni svim uzrastima.
Najprodavaniji segment su tvrdi bomboni, a najmanje prodavane su pastile za grlo. Oko polovine Hrvatske u dobi od 15 do 64 godine konzumira bombone, a vodeći proizvođač je Kraš.
Za više informacija o istraživanju možete pogledati na stranicama jatrgovac.com