Odjeci uspjeha i rezultata Hrvatske nogometne reprezentacije na posljednjim velikim natjecanjima su zaradili simpatije navijača diljem svijeta, a i u dalekoj Kini gdje su komentirali nove dresove, prenosi Slobodna Dalmacija.
Naime, Hrvatski nogometi savez je aktivan na svim velikim društvenim mrežama u koje spadaju Facebook, Instagram, TikTok i X, ali među njima imaju profil i na mreži Weibo, što je kineska verzija Facebooka. Službeni profil HNS-a na ovoj mreži prati gotovo pola milijuna pratitelja.
Redovite su i objave, pa navijači u Kini mogu pratiti sve novosti o reprezentaciji. Na Weibu su objavljene i fotografije novog dresa reprezentacije, a ni Kinezima nije dobro sjeo onaj ‘domaći’.
Pa se tako u komentarima mogu naći primjedbe poput: ‘izgleda čudno’, ‘prijašnji su bili bolji’, ‘sviđaju mi se manji kvadratići’, ‘bar su igrači zgodni’, a ima i izravnijih koji jednostavno kažu da je dres ružan. Naravno, prenijeti mišljenje navijača iz Kine je moguće onoliko koliko to Google prevoditelj dozvoljava.
Pomalo iznenađujuće, strast kineskih navijača prema reprezentaciji Hrvatske je velika, česte su poruke potpore prema igračima i momčadi. Naravno, najviše simpatija upućeno je Luki Modriću, za kojeg Kinezi čak imaju i nadimke. Google nadimak prevodi kao ‘Mommy Mo’, tko zna što to točno znači, ali neka, nema sumnje da je od milja.
Foto: Hrvatski nogometni savez