Vrijeme za sebe, kao i odmor od poslovnih i privatnih obveza nešto je što bi bilo poželjno uvesti u rutinu i primjenjivati što je češće moguće. Ubrzana svakodnevica nekad nam ne ostavlja dovoljno vremena za uživanje i opuštanje, no potrebno ga je pronaći. Također, kad ste na odmoru, stvorite dodatno vrijeme za sebe, za svoje tijelo i svoj um.
Upravo je veliki broj gostiju koji odsjeda u hotelima grupacije Maestral, iznimnu vrijednost dodatnog opuštanja na svom odmoru prepoznao u ‘Wellnessu & Spa’ smještenom u hotelu Uvala. U wellness zoni nalazi se jaccuzzi, infracrvena sauna, finska sauna, turska kupelj, kao i unutarnji te vanjski bazen. U ponudi imaju široki asortiman tretmana za njegu tijela, lica, ruku i stopala – od raznih masaža, manikure, pedikure, do depilacije te profesionalno osmišljene wellness & spa pakete.
Vrijednost ‘Wellnessa & Spa’ nisu uvidjeli samo turisti koji dolaze iz drugih gradova ili država. Redoviti posjetitelji ovog wellnessa su i domaći ljudi. To nam govori i kako uzimanje pauze za kvalitetan odmor ne mora označavati putovanje u druge destinacije. Potrebno je samo uputiti se u hotel Uvala i opustiti se u mirnoj atmosferi njihovog wellnessa.
Hoteli Maestral pozornost naših sugrađana dodatno su privukli uvođenjem posebnih paketa u razdoblju predsezone i posezone, gdje su zabilježili odličan odaziv. Naši sugrađani takve pakete mogu očekivati kroz travanj, kao i u listopadu te studenom.
Stručno osoblje wellnessa
Mirnom ugođaju doprinose vrijedni te uvijek nasmijani zaposlenici zbog kojih se svaki dolazak u ‘Wellness & Spa’ čini još opuštenijim i lagodnijim. Jedna od njih je i Dražana Vrljić, wellness menadžerica u hotelu Uvala. U hotelima Maestral ova viša fizioterapeutkinja djeluje već tri godine, a iza sebe ima dva desetljeća znanja i iskustva u svijetu wellnessa i masaža. Posebno joj je drago što s ostatkom tima, kao i s menadžmentom hotela Maestral uvijek pronalazi zajednički jezik u osmišljavanju i poboljšanju ponude.
— Obožavam ovaj posao i privilegija mi ga je raditi. Uvjeti su fantastični i mogu reći kako sam sretna. Svaki put kad idem na posao, idem sa smiješkom. Sama atmosfera u hotelu i wellnessu tome dodatno doprinosi. Čim netko uđe u wellness, obuzme ga neka mirnoća i opuštenost, uz divan miris i glazbu – naglasila je. Povratne informacije gostiju su odlične jer osjete dobrodošlicu i ljubaznost.
— Primjerice, često nakon masaže od gostiju dobijemo komentar kako smo im ‘uklonili sav stres’. Masaža ne smije biti čisto odrađivanje. Potrebno je uvijek se u potpunosti posvetiti svakom korisniku wellnessa. Možda nekad nije dovoljan samo jedan tretman kako bi se riješio sav stres ili određena ‘blokada’, no odmah se osjećaju bolje – rekla je wellness menadžerica Vrljić.
U ‘Wellnessu & Spa’ hotela Uvala već dvije godine djeluje i wellness terapeutkinja Lucijana Prokurica, s prethodno ostvarenim iskustvom rada u hotelima.
— Stvarno volim raditi to što radim. Na posao dolazim s radošću, među ostalim i zbog svojih radnih kolega. Nekad imamo više posla, no uvijek sve stižemo i napravimo kako treba. Svi klijenti i gosti su zadovoljni. Možda me nekad na početku hvatala trema u komunikaciji s ljudima, no u ovakvoj sam se atmosferi s vremenom lako opustila i sve ide kako treba – naglasila je.