Iako gotovo bez ikakvih vidljivih radova Pelješki most bi hrvatske građane mogao poprilično koštati. Ni više ni manje nego 350 milijuna kuna
sve pod pretpostavkom da arbitražni sud HGK-a prihvati odštetni zahtjev tvrtki “Konstruktor-inženjeringa”, “Viadukta” i “Hidroelektre Niskogradnje” vrijedan skoro 120 milijuna kuna.
Prema pisanju Slobodne Dalmacije ukoliko bi se odštetni zahtjev dakle prihvatio Pelješki bi most mogao koštati državu ukupno 350 milijuna kuna, a da, osim dvaju betonskih stupova, praktički još nije izgrađen ni metar mosta. Jer, prema sadašnjim procjenama Hrvatske su ceste u zadnje 4 godine na sve dosadašnje radove i radnje utukle 230 milijuna kuna.
Zar se taj novac, za kojega se slobodno može reći da je bačen u vjetar, nije mogao pametnije iskoristiti? Primjerice, navodi Slobodna za modernizaciju Jadranske magistrale od granice s BiH kod Neuma prema Dubrovniku. Ne ulazeći uopće u brojne političke prijepore oko toga treba li nam most ili ne! Ionako ga nismo ugledali, zar ne?!