Aktualno

Megatrajekti umjesto koridora i mosta!

gruz luka jadrolinija03

Do kraja ove godine trebala bi se početi graditi dva megatrajekta kapaciteta 150 vozila i 2 tisuće putnika s ciljem povezivanja juga Hrvatske s ostatkom države, donosi Glas Slavonije.

U floti Jadrolinije ovi bi se trajekti trebali naći već iduće sezone, točnije 1. srpnja kako bi mogli preuzeti ulogu 'plave' obilaznice Neuma.

Svaki trajekt je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura, a uz dva spomenuta u planu je gradnja ukupno 4 megatrajekta koji će se preusmjeriti i na druge luke na Jadranu. Ovisno o potrebama. U svakom slučaju riječ je o najvećim ikad građenim trajektima za Jadroliniju, njihova dužina dosezat će oko 100 metara i imat će veći kapacitet od najvećih u floti kao što su trajekti Hrvat i Juraj Dalmatinac.

Pristaništa za megatrajekte, kako dalje donosi Glas Slavonije, bila bi na lokaciji temeljnih stupova Pelješkog mosta, a vožnja između lokacije Klek na kopnu i Brijeste na Pelješcu trajala bi samo desetak minuta.

Ovo je, usput budi rečeno, treće revolucionarno rješenje povezivanja juga Hrvatske. Nakon Pelješkog mosta, čiju je gradnju aktualna Vlada RH zaustavila, preko koridora kroz Neum o kojem se još razgovara stiglo se eto i do trajektnog povezivanja, no trajekti su već bili u kombinacijama raznih stranaka kao najbrže privremeno rješenje.

Pročitajte još

Atlantska plovidba povlači dionice sa Zagrebačke burze

Dulist

Sumnja se da je Palata onečišćena zbog nepropisnog odlaganja nusprodukata proizvodnje maslinovog ulja

Andrea Falkoni Račić

DONOSIMO RASPORED CISTERNI Neugodni mirisi u Palati još prisutni

Dulist