DuList već je pisao kako se ponovno kreće u donošenje izmjena i dopuna Pravilnika o reklamiranju na području Grada Dubrovnika koje bi trebale biti gotove do kraja ovog mjeseca,
iako je novi Pravilnik donesen prije svega 4 mjeseca.
Tim Pravilnikom koji se ponovno mijenja utvrđene su četiri zone na kojima se mogu postavljati i isticati reklamne poruke. Nakon što je on donesen, reagiralo je Udruženje obrtnika Dubrovnik koje nije bilo uključeno niti konzultirano prilikom njegova donošenja.
Stoga je nedavno održan i zajednički sastanak predstavnika Grada, konzervatora i obrtničke komore na kojem je dogovoreno da se ponovno kreće u donošenje izmjena i dopuna Pravilnika sukladno zahtjevima obrtnika, uz prilagodbu konzervatorske suglasnosti.
Očitovanje o novim izmjenama i dopunama navedenog Pravilnika duList je dobio od Konzervatorskog odjela u Dubrovniku, koji se još 2010. godine protivio bilo kakvom obliku reklamiranja u povijesnoj jezgri Dubrovnika:
– Konzervatorski odjel u Dubrovniku sudjelovao je u postupku donošenja važećeg Pravilnika. Na poticaj i uz izložene prijedloge Udruženja obrtnika Dubrovnika, Konzervatorski odjel pristao je razmotriti mogućnost izmjena Pravilnika, a kako bi se izišlo u susret vlasnicima manjih obrtničkih radnji koje su udaljene od glavnih gradskih ulica (Placa, Ulica od puča, Prijeko).
Prema prijedlogu Udruženja obrtnika Dubrovnika radi se o postavljanju prenosivih reklamnih panoa u obliku slova „L“ uz kamenu iglu ulaza u poslovni prostor, umjesto predviđenih štafelaja, čijim se postavljanjem u užim ulicama otežava kretanje.
Konzervatorski odjel u Dubrovniku, očitovat će se o iznesenom prijedlogu Udruženja obrtnika, no ukoliko se ova izmjena prihvati, odnositi će se isključivo na sporedne gradske ulice – navodi u svom odgovorima za duList.