Iako nas do lokalnih izbori dijeli još puno dana, tjedana i mjeseci lokalni političari polako se počinju pripremati za kampanju.
A ona će po svemu sudeći startati u rujnu kada su sve stranke najavile objavu imena svojih kandidata za čelnu osobu Grada. Do tada, pripreme se potiho obavljaju, a jedno od predizbornih 'oružja' sasvim sigurno će biti i popularni Facebook.
Tome smo bili svjedoci i pred lokalne izbore 2009. godine, što su već tada shvatili kandidati Dubravka Šuica i Andro Vlahušić, aktivirajući svoje profile. Borili su se za fanove i preko Fejsa, pa spomenimo kako Šuica danas ima 5418 prijatelja, a Andro Vlahušić 5475 lajkova.
NEKE STARE, NEKE NOVE FACE
A da se kampanja približava svjedoči i pojava novi faca na ovoj društvenoj mreži poput primjerice zamjenika gradonačelnika Nika Šalje (SDP), koji je skupio 426 prijatelja, ili pak predsjednika Skupštine Dubrovačko-neretvanske županije, HSS-ovca Ivana Prce koji ima 143 prijatelja.
Na Fajsu je i zamjenica gradonačelnika Tatjana Šimac Bonačić (SDP), koja ima 5331 prijatelja, a stranačka joj kolegica te predsjednica Gradskog vijeća Olga Muratti skupila je 1295 prijatelja. Tu su i gradski vijećnici Pero Vićan (NL) sa 608 prijatelja, Antun Pravedan (HNS) sa 276 prijatelja, Dubravka Marunčić (HDZ) sa 124 prijatelja, Milo Hrnić (NL) sa 177 prijatelja, Sanja Putica (HDZ), Tomislav Ivušić (HDZ)…
Svoj Facebook profil ima i gradski vijećnik SDP-a te direktor Luke Dubrovnik Božo Memed, a 55 prijatelja okupio je oko sebe i gradski vijećnik Nenad Vekarić (HNS).
NIŠTA BEZ MIRIĆA
Budući da u zadnje vrijeme u Gradu teško što može proći bez v.d. pročelnika za promet, stanogradnju i razvojne projekte, tako se na Facebooku pojavio i Dinko Mirić skupivši 59 prijatelja.
Ima na društvenoj mreži i političara koji trenutno nisu aktivni u gradskom parlamentu poput bivših vijećnika, SDP-ovaca Mladena Gojuna, koji ima 1075 prijatelja, te Ane Miličić Kordić (619 prijatelja), a aktivan je i čelnik Dubrovnik Regije Igor Žuvela s 215 prijatelja.
Upravo je Dubrovnik Regija od samog osnivanja krenula s aktivnostima na Facebooku preko kojega i komunicira s ciljanom skupinom – potencijalnim biračima na lokalnim izborima 2013. Do njih nas dijeli još 325 dana pa će biti zanimljivo vidjeti koje će se još ime pojaviti na najpopularnijoj društvenoj mreži.