Aktualno

Kako brendirati autohtoni proizvod?

hgk komora 1

"Kako brendirati autohtoni proizvod" naziv je radionice održane 13. travnja 2012. u organizaciji Županijske gospodarske komore Dubrovnik i Dubrovačko-neretvanske županije. Radionicu je držao Željko Popović iz tvrtke Educamix.

U moru ponude svakoraznih proizvoda u Dubrovačko-neretvanskoj županiji stvorila se potreba za definiranjem domaćeg proizvoda koja treba učiniti prepoznatljivim.

Neosporno je da ova regija obiluje kvalitetnim proizvodima kao što su npr. vino, maslinovo ulje, sol, tradicionalni suveniri i delicije ovog kraja i sl., međutim u cjelokupnoj ponudi ostaju samozatajni.

Educiranjem proizvođača želi se postići veća zastupljenost domaćih kvalitetnih proizvoda. Biti prepoznatljiv na tržištu danas je imperativ, ali to iziskuje i komunikaciju s tržištem – zato je važno što se komunicira i na koji način.

Na radionici se istaknulo da se prepoznatljivost postiže definiranjem proizvoda, definiranjem atributa koji ga čine prepoznatljivim i drugačijim od drugih, definiranjem vrijednosti koje nosi sa sobom – drugim riječima, brendiranjem.

Proizvod određenog geografskog porijekla nosi sa sobom jedinstvenost područja i podneblja u kojem je nastao – svoju izvornost. Autohtoni proizvodi predstavljaju izvor prirodnog, društvenog i kulturološkog nasljeđa kojeg baštinimo još iz davnih vremena i koje trebamo čuvati, održavati i razvijati.

Pročitajte još

PREPORUKE S BERZE RADA ZA 2025. Koga stipendirati, a gdje smanjiti broj za upis?!

Dulist

Pomorski muzej bit će privremeno zatvoren za posjetitelje

Dulist

ACI i ove godine jedan od izlagača na prestižnom nautičkom sajmu

Dulist