Influenceri, blogeri i YouTuberi iz Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Francuske i Švedske od 11. do 18. lipnja krstare srednjom i južnom Dalmacijom te će posjetiti njene najatraktivnije lokacije poput Splita, Makarske, otoka Brača, Hvara, Visa, Korčule, Mljeta, Šipana, a za sam kraj razgledat će biser juga, Dubrovnik. Cilj ovog projekta je promocija nautičkog turizma i hrvatskih otoka na najvažnijim emitivnim tržištima s posebnim fokusom na mlađu populaciju koju privlače atraktivni i zanimljivi sadržaji, javljaju iz HTZ-a.
– Nautika je jedan od glavnih aduta hrvatske turističke ponude koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima i što nudi svijetu. Živimo u vremenu brzog širenja informacija i generacija koje primarno koriste društvene mreže kao glavni kanal komunikacije pa smo nastavili s praksom organiziranja putovanja za influencere, blogere i YouTubere kojima ćemo predstaviti hrvatske otoke, turistički atraktivne lokalitete, autohtone otočke običaje, kulturu, povijest, ali i eno-gastronomiju srednje i južne Dalmacije – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako vjeruje da će brojnim pratiteljima kreativne objave blogera i influensera biti zanimljiv motiv da i oni sami posjete i istraže Hrvatsku.
U ljepotama srednje i južne Dalmacije uživa Lauren Crowe, influencerica iz Velike Britanije koja vodi Instagram profil specijaliziran za modu, odmor, lifestyle i putovanja te Audrey Azzar, ujedno i francuska video blogerica čiji YouTube kanal prati teme putovanja, plesa, zabave i zdrave prehrane. O dojmovima s naše obale svoje pratitelje izvještavaju i Njemica Katrin Bachmann, autorica bloga BeforeWeDie koji je specijaliziran za putovanja i zdrav način života, Austrijanka Sabine Knoll čiji blog Austrianoutdooraddict prati teme putovanja, zaštite okoliša i planinarenja te Engleska influencerica Jessica Sheppard koja obožava putovanja, lifestyle teme i modni sadržaj. Šveđanka Filippa Toremo na svojem je Instagram, ali i TikTok profilu toremofilippa fokusirana na odmor, modu i ljepotu, dok Njemica Sonja Dilani na svom blogu Lifestylecircus piše o iskustvima sa svojih brojnih putovanja, vrhunskoj gastronomiji, zaštiti okoliša i zdravom načinu života.
Putovanje je organizirala Hrvatska turistička zajednica u suradnji s agencijom KatarinaLine cruising i sustavom turističkih zajednica, posebno Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije, turističkim zajednicama Hvara, Visa, Komiže, Starigrada, Bola, Makarske, Mljeta, Korčule, Dubrovnika i Nautičkog centra Komiža d.o.o.
Dodajmo kako je Hrvatska u samom vrhu Mediterana po nautičkom turizmu što potvrđuju i najnoviji podaci sustava e-Crew prema kojem je u dosadašnjem dijelu godine u nautičkom charteru ostvareno preko 662 tisuće noćenja što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 80 posto, odnosno što predstavlja 92 posto rezultata iz istog razdoblja rekordne 2019. godine.