Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na virtualnom izdanju sajma CMT u Sttutgartu, izvijestio je direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio. Sajam CMT prvi je veći turistički događaj u Njemačkoj u ovoj godini koji označava početak razdoblja veće turističke prodaje i promocije u 2021. godini. Sajam inače bilježi više od 250 tisuća posjetitelja, najviše iz pokrajine Baden-Württemberg, ali je ove godine zbog epidemioloških mjera održan u virtualnom obliku.
– Predstavljanje hrvatske ponude na sajmu CMT važan je dio promocije i pozicioniranja naše zemlje na njemačkom tržištu s kojeg najviše posjetitelja bilježimo iz južnih pokrajina poput Baden-Württemberga. Uz atrakcije koje turisti mogu posjetiti u Hrvatskoj, glavne teme naše prezentacije bile su novosti i trendovi u hrvatskoj turističkoj ponudi kako bi svim zainteresiranim posjetiteljima poručili da je Hrvatska sigurna i dobro pripremljena turistička destinacija. Najveći interes izražen je za hrvatsku kamping ponudu obzirom da je sajam CMT tradicionalno interesantan upravo toj skupini turista – istaknuo je Draghicchio, dodavši kako su virtualni posjetioci sajma mogli uživo pratiti nastupe i prezentacije pojedinih destinacija te putem online chata tražiti informacije o ponudi i situaciji u destinacijama.
Kao i prijašnjih godina, u sklopu sajma predstavljeni su rezultati renomiranog turističkog istraživanja „Reiseanalyse 2021.“ instituta FUR. Reiseanalyse svake godine daje pregled ponašanja i potrošnje njemačkih turista u protekloj turističkoj godini te predviđa glavna kretanja turističke potražnje za nadolazeću turističku sezonu. Vezano za putovanja u 2021., istraživanje otkriva kako će odlučujući faktor prilikom donošenja odluke o putovanju biti važeće mjere protiv širenja korona virusa, a kao ostali bitni faktori izdvajaju se fleksibilnost, smanjivanje rizika za klijente, sigurnost na putovanju te visoki higijenski standardi.
Prema dobivenim rezultatima, u 2021. godini očekuje se manji interes za putovanjima zrakoplovom i udaljenim destinacijama jer će prednost imati bliže destinacije u koje se može putovati automobilom i koje pružaju mogućnost distanciranja od ostalih gostiju. Iako je ukupna sklonost za putovanjima u 2021. godini na dobroj razini, njihova će realizacija ovisiti i o mogućnostima, odnosno raspoloživom vremenu i budžetu te želji za putovanjima koja kod Nijemaca ostaju neizostavni dio životne kvalitete.