Uz poznati moto ‘…jer detalji čine razliku!’, OTP saloni keramike i kupaonske opreme ovog petka proslavili su svoju veliku obljetnicu – 28 godina tvrtke.
Zašto baš 28? Simpatičan detalj – neobičan broj obilježavanja poslovanja slavi se 2018. godine jer je 2015. salon preuređivan i party, tada, nije bio na umu, saznali smo ovog petka.
Danas, salon Mercante potpuno je preuređen, a u njemu su ovog petka brojni uzvanici vidjeli najnovije novitete u svijetu dizajna interijera, s naglaskom na kupaonice i moderne ploče velikih dimenzija, primjerice 260 s 320 cm ili pak 80 sa 150 cm, koje ne samo da impozantno i elegantno izgledaju, već se na njih se i apliciraju različiti efekti. Uz to su i iznimno praktične zbog brzine postavljanja, pa se tako u kratkom roku mogu obnoviti ili napraviti novu kupaonice.
Apsolutni trend je najveća prednost je minimalna fuga koja se zapravo ni ne vidi, čime se stvara efekt cjeline.
– Novitete smo uveli u sanitarijama, kroz moderne multifunkcionalne wc školjke koje svoji funkcijama štede vodu, apsolutno su higijenske, za nuždu nije potreban nikakav wc papir, I ekološki su prihvatljive… Slična priča se događa i sa špinama i tuševima, koji ne samo da su dizajnirani da postaju ukras u kupaonici nego i štede vodu. Značajni brandovi u svjetskim, vodećim modernim trendovima uređenja interijera su naši dugogodišnji partneri s kojima smo opremali mnoge dubrovačke hotele, lokale, bazene, a posebno vile, stanove te obiteljske kuće. Neki od njih su Florim, Villeroy&Boch, Laufen, Hansgrohe, Porcelanosa – i mnogi drugi – istaknula nam je Anita Bunda, čiji je otac pokrenuo trendove u ovom tipu dizajna interijera, a danas uspješno nastavljaju ploviti poslovnim vodama.
Vrijedi dodati i to kako je salon zadržao iste gabarite od otprilike 500 metara četvornih, s novim konceptom izlaganja noviteta gdje klijent može pronaći ponešto za sve – od najmanjeg stana, do projektnog dijela salona usmjerenog ka arhitektima i investitorima kao što su hoteli, vile i slično.
– Sam centar Mercante koji je zapravo jedini trgovački centar u gradu je našim redizajniranim salonom dobio jednu novu, modernu europsku dimenziju, što je jako pozitivno s obzirom na njegovo stanje posljednjih godina. Naš drugi salon, nešto drugačijeg koncepta prodaje i izlaganja, je Komolac, skoro iste kvadrature. Naša snaga je zapravo u našoj strasti za poslom koji volimo i razvijamo – dodaje nam Bunda.
– Sve je počelo idejom moga oca prije rata da u ta vremena krene u nepoznato… Nekako smo se brat i ja uključili slučajno, bez velikih očekivanja i namjera, i danas smo tu gdje jesmo. Nadopunjujemo se voleći i radeći različite stvari koje rade ovako uspješnu priču – puno mukotrpnog rada, odricanja, ali i prednosti koje nosi obiteljski posao. Moje mišljenje je da je budućnost hrvatskog gospodarstva na manjim, srednjim obiteljskim tvrtkama koje mogu ponuditi kvalitetu i predanost i posvetiti se klijentu – ističe dalje, a mi obitelji Bunda želimo još puno odličnih poslovnih godina.