Nedavno američko istraživanje pokazalo je da nas loše i negativne jutarnje vijesti čine depresivnijima i manje produktivnima, objavljeno je u časopisu Harvard Business Review.
Znanstvenici ističu da loše vijesti koje čujemo ujutro potkopavaju naš radni elan pa time i produktivnost na poslu.
Svuda smo izloženi vijestima – na radiju, televiziji, u novinama, na društvenim mrežama – koje su velikim dijelom negativne. Samo nekoliko minuta negativnih vijesti utječe na raspoloženje, prenosi Poslovni.hr
Znanstvenici su podijelili 110 sudionika istraživanja u dvije skupine: jedna je tri minute gledala negativne vijesti prije 10 sati ujutro, a druga je tri minute gledala vijesti usredotočene na nalaženje rješenja, kojima se izgrađuje uvjerenje da je ponašanje važno.
Šest sati kasnije sudionici istraživanja ispunili su upitnike kako bi se vidjelo jesu li pod stresom.
Test je pokazao da osobe izložene lošim vijestima imaju 27 posto veće izglede da će tijekom dana biti deprimirane ili pod stresom.