Nakon objave statusa naše sugrađanke Kristine Ćurčije u kojem iskazuje nezadovoljstvo uslugama Croatie Airlines, te naglašava da joj nisu rekli da je otkazan današnji let za Zagreb te nije osigurano alternativno rješenje, iz Croatie Airlines stiže odgovor.
-Otkazivanje leta zbog ‘više sile’, kao što je bura u Dubrovniku, nije moguće precizno predvidjeti niti sa sigurnošću potvrditi te se zbog toga putnici o tome ne mogu unaprijed obavijestiti. Takve operativne odluke u pravilu se donose neposredno uoči planiranog polijetanja, a u konkretnom slučaju, tijekom jučerašnjeg dana otkazani su svi planirani letovi iz Dubrovnika u Zagreb zbog orkanskih udara bure u Dubrovniku – naglasio je glasnogovornik Davor Janušić.
-U takvim situacijama Croatia Airlines striktno primjenjuje i poštuje pravila propisana Uredbom EU 261/2004, koja određuju prava putnika i obveze prijevoznika prigodom poremećaja u prijevozu. Tako je putnicima s jučerašnjih otkazanih letova Dubrovnik – Zagreb ponuđen zemaljski (autobusni) prijevoz do Splita te zatim let do Zagreba prvim raspoloživim zrakoplovom, a svi putnici koji nisu prihvatili navedenu opciju mogli su izabrati preusmjeravanje na neki drugi let na istoj liniji ili povrat novčanih sredstava preko Službe za korisnike Croatia Airlinesa – istaknuo je.
Treba naglasiti kako se u slučaju Kristine Ćurčije radilo o jutrošnjem letu u 6.40 sati, a karte je kupila prije mjesec dana.