Na svjetskom turističkom sajmu WTM u Londonu koji se organizira od 7. do 10. studenog, u okviru predstavljanja hrvatske turističke ponude predstavljena je turistička ponuda grada Dubrovnika.
I to turoperatorima, koji su iskazali interes za postavljanjem programa u zimskom razdoblju za Dubrovnik.
Uz cjelogodišnju izravnu avio-liniju iz Londona prema Dubrovniku britanskog zračnog prijevoznika British Airways, za 2012. najavljuje se zimski let Croatia Airlines-a s glavne zračne luke Heathrow dva puta tjedno.
– Britanski turoperatori izdaju svoje brošure sa zimskim ponudama u svibnju i sigurni smo da će u njima ponuditi vikend – odmore u našem gradu. Cilj nam je promijeniti percepciju Dubrovnika kao odredišta za ljetni odmor – istaknula je predsjednica Destinacijskog menadžmenta grada Dubrovnika Pave Župan Rusković nakon obavljenih prezentacija u Londonu.
Neposredno prije sajma WTM u Londonu je krenula i zajednička promotivna kampanja turističkih zajednica Dubrovačko – neretvanske županije i grada Dubrovnika u tiskanim medijima i na karakterističnim double -decker autobusima, koji se mogu susresti po londonskim ulicama. Dubrovnik je za britanske goste koji su posljednjih godina stalno na vrhu liste posjetitelja Dubrovnika, najpoznatije odredište u Hrvatskoj.
Cilj prezentacije zimske turističke ponude bio je ponuditi britanskoj publici zainteresiranoj za kulturne sadržaje doživljaj grada, njegovih znamenitosti i kulturnih događanja u mirnijem dijelu godine.
Predstavljanje hrvatske turističke ponude završava danas u Londonu, gdje je novi moderni vizualno iznimno atraktivan štand HTZ –a naišao na odobravanje hrvatskih turističkih djelatnika među kojima su najbrojniji bili turistički djelatnici iz Dubrovnika, javljaju iz Ureda za odnose s javnošću TZ grada Dubrovnika.