Hrvatska turistička zajednica od 1. srpnja na američkom tržištu provodi promotivnu kampanju u sklopu koje su istaknuti oni turistički proizvodi i doživljaji, kao i destinacije za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes. Kampanja se provodi u suradnji s Expediom, travel platformom koja obuhvaća preko 200 mrežnih stranica u više od 70 zemalja svijeta, a koja je posebno popularan i korišten alat u pretraživanju i bukiranju putovanja među Amerikancima.
-Kada govorimo o hrvatskom turizmu i dalekim tržištima, SAD je naše najvažnije tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Navedeno potvrđuju i rezultati pojedinih istraživanja prema kojima oko 27 posto svih online pretraga o Hrvatskoj dolazi upravo s američkog tržišta. Ovom kampanjom želimo dodatno istaknuti ono najbolje što imamo, odnosno želimo iskoristiti sve potencijale koje nam nudi ovo tržište i putnici koji sve bolje prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koju žele posjetiti – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dodatne ciljeve kampanje, koja će se provoditi do sredine listopada, istaknula je i Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.
-Tržište SAD-a jako dobro reagira na promotivne aktivnosti i poruke povezane s Hrvatskom kao turističkom destinacijom te je ova kampanja svojevrsna nadogradnja svih tih aktivnosti kako bi postigli još bolje rezultate i trendove koje nam ovo tržište itekako nudi – poručila je Krešić-Jurić, nadodavši kako se promotivne aktivnosti provode u sklopu landing stranice, posebno kreiranih bannera i promotivnih oglasa.
Dodajmo i to kako je na ovom tržištu u tijeku zajednička promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice i Europske putničke komisije (ETC), koja se provodi pod nazivom ‘Europe invites the courious’. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se do sredine srpnja na online kanalima, odnosno na mrežnim stranicama i društvenim mrežama s ciljem što preciznijeg targetiranja publike koja može najbolje odgovoriti na promotivne i pozivne poruke.
Odličnu poziciju Hrvatske na američkom tržištu potvrđuju i trendovi iz ove godine tijekom koje je našu zemlju, prema podacima sustava eVisitor, posjetilo oko 230.000 Amerikanaca, koji su pritom ostvarili više od 710.000 noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 220 posto u dolascima i 152 posto u noćenjima, odnosno ovim smo rezultatom ostvarili visokih 85 posto rezultata u noćenjima iz rekordne i predpandemijske 2019. godine. Pritom su Amerikanci najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine ostvarili u destinacijama Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Opatija i Rovinj.