Dubrovnik je za mnoge grane gospodarstva vrlo inspirativan grad i dobra podloga za razvoj kreativnih ideja. Na jednu od boljih ‘naletili’ smo nedavno, a osmislila ju je mlada, izvrsna ekipa iz Storm Media j.d.o.o sa sjedištem u Zagrebu.
Bave se izradom i održavanjem web stranica, izradom i dizajnom loga i flyera, te promocijom preko društvenih mreža. Primarno se bave marketingom, odnosno promocijom raznoraznih turističkih ponuda preko njihovih uređaja, koje odnedavno postavljaju po gradu.
O čemu se zapravo radi? Riječ je o samostojećim uređajima koji sadrže pet punjača, za android uređaje i tablete, te također za iPhone5 i iPhone6. Svaki od njih visok je metar i pol, te širok i dug 0,5 s 0,5 m. Iznad stalka s punjačima, nalazi se možda najzanimljiviji dio cijele priče, 24-inčni ekran na kojem možete predstaviti svoj restoran, prijevoznu službu, adventure park… Što god želite, a kako bi posjetitelji grada vidjeli što sam grad nudi kroz ovaj multicharger.
– Na ekranima želimo gostima, turistima, klijentima ponuditi raznoraznu ponudu Grada s informacijama i kontaktima dok pune svoje uređaje, najjednostavnije rečeno – kaže nam Ante Prtenjača, predstavnik tvrtke u Dubrovniku, koji nam ističe i gdje su sve postavljeni ovi korisni i informativni ekrani: u Irish pubu The gaffe, LaundrySpin-u poviše Grada te restoranu Orsan, a konstantno dogovaraju i nove lokacije, na frekventnim mjestima na kojima se gosti zadržavaju malo dulje.
-Sami uređaji povećavaju zadovoljstvo gostiju s obzirom na dostupnost punjenja svojih uređaja na mjestima gdje je to bilo nemoguće – kaže nam Ante.
Inače, zanimljivi elektronički ‘totemi’, koji vam spašavaju situaciju ‘prazne baterije’, a uz to su i edukativni, ažuriraju se unutar 24 sata. Ukoliko vas pak zanima ovaj korak u budućnost oglašavanja, donosimo i nekoliko važnih informacija…
Efektne, brze i kratke reklame
Oglašavanje na mjesečnoj bazi je vrlo pristupačno, a cijene se prilagođavaju potrebama klijenata, ovisno o tome na koji se način želite oglašavati. Sva ponuda ujedno se postavlja na društvene mreže tvrtke Storm Media j.d.o.o, na Facebook, Instagram i njihovu službenu stranicu. Ažuriranje se može dogovarati na tjednoj, mjesečnoj bazi, to jest – kako klijentu odgovara.
Što se tiče samog ekrana, kaže nam Ante, cilj je da reklama ne traje predugo, budući da se na taj način gubi koncentracija i pažnja potencijalnog konzumenta proizvoda ili ponude. Najbolja bit flyera ili videa ostvaruje se do nekih 20 ili 30 sekundi, odnosno, što je kraći, video je efektniji! Na ekranima se vrte slike, fotografije, interijeri, vanjski dijelovi objekata, uređenje… Sve što klijent poželi, a poznato je da ljude primamljuje vizualni dojam neke ponude. Uz to, mladi kreativci preporučuju i stavljanje kontakt broja, e-maila ili jednostavno samo adrese i lokacije ili pak samog loga na fotografiju, kao dodatni info o ponudi.
Vaša reklama može se izvrtiti i do 200 puta u danu, odnosno 500, 600 puta na tri lokacije. Osim te tri, ekipa iz Storm Media j.d.o.o dogovara još zanimljivih lokacija, vrlo frekventnih i posjećenih.
Grad im je, kažu, iznimno atraktivan jer u njemu se ‘ne gasi mobitel’. Odnosno, sama atraktivnost stare gradske jezgre Dubrovnika potiče na često fotografiranje mobitelom, stavljanje na društvene mreže, slanje selfija prijateljima… Za sve to, treba puna baterija, a upravo ovi uređaji to omogućuju.
Iako se fokusiraju na one tipove turista koji ostaju dulje u gradu, jer oni mogu konzumirati predstavljenu ponudu, i gostima cruisera, s obzirom na brzinu i protok informacija, ovi elektronički uređaji itekako dobro dođu.
Pratite informacije dok čekate da vam se baterija od mobitela napuni – odlična kombinacija!
Bit priče leži u tome da se ne stvara konkurentnost između klijenata. Upravo zato, ponuda je raznolika i nećete vidjeti deset puta zaredom reklame samo za gastronomsku ponudu. Tu su objekti i ponude različite tematike – od prijevoznika, zanimljivosti u gradu, poput vodenih sportova, buggyja, jet skijeva, pa sve do tura po gradu, ukratko – sve što se može iskusiti u Dubrovniku, a raznoliko je i šareno.
-U pravilu, korisnici ne stoje dugo na punjačima, pet do deset minuta, te pokušavamo da u tom najkraćem mogućem razdoblju vide sve reklame, flyere, videe… – kaže nam Ante, ističući kako je Dubrovnik pomno izabran zbog vlastite atraktivnosti, ali i velike koncentracije posjetitelja te najduljom sezonom u Hrvatskoj.
Kreativni mladi tim – Katarina i Ante – pomoći će vam i oko web stranice, društvenih mreža, multichargera…
-Ovu godinu smo svakako bazirani na Dubrovnik kako bismo usavršili djelovanje i tvrtku, te kako bi nam klijenti bili maksimalno zadovoljni. Želimo ostvariti određen broj klijenata, ne treba nam pedeset klijenata koji će nam samo uplaćivati bez povratnih rezultata, već se želimo koncentrirati kvalitetu. Nije poanta imati marketinšku tvrtku koja će ‘samo odraditi’, nego želimo i zaista ponuditi kompletan sadržaj i pozitivne rezultate od klijenata.
Sve skupa zamišljeno je za puno širu mrežu – aerodrome, zračne luke, morske luke i kolodvore, mjesta s velikim protokom ljudi ‘u muvingu’, na mjestima gdje im treba informacija o gradu samom, ali i mjesto za napuniti bateriju od mobitela – zaključuje Ante, a mi mladoj ekipi iz Storm Media j.d.o.o želimo puno sreće i uspjeha u daljnjem radu i kreativnoj ideji koju pomalo, ali sigurno ostvaruju u Dubrovniku.