Na vodećem turističkom sajmu ITB u Berlinu, Turistička zajednica grada Dubrovnika, kao jedan od suizlagača na štandu Hrvatske turističke zajednice, od 7. do 9. ožujka, predstavlja turističku ponudu Grada, u čijim je turističkim ostvarenjima njemačko tržište tradicionalno među najbrojnijima.
Predstavnici Turističke zajednice grada Dubrovnika će se sastati na sajmu u Berlinu s brojnim njemačkim turoperatorima, predstavnicima aviokompanija i medija.
Po prvi puta kao potpuni B2B događaj s jasnim fokusom na potrebe tvrtki-izlagača, sajam će kroz tri dana osigurati učinkovitije umrežavanje i ugovaranje poslova. Berlinski sajam inače je jedan od najvažnijih za Hrvatsku i za Dubrovnik. U 2022. godini njemački turisti bili su na četvrtom mjestu po brojnosti. Ostvarili su 92.902 dolaska i 273.170 noćenja.
Pod sloganom ‘Upravljanje transformacijom’, na sajmu će vodeći stručnjaci iz industrije raspravljati o trenutačnim izazovima za globalnu turističku industriju, nakon COVID-19 pandemije i s nedostatkom radne snage. Bit će govora i o klimatskim promjenama, opskrbi energijom i globalnim sigurnosnim politikama, uvažavajući njihov popriličan utjecaj na tijekove u turizmu i industriji putovanja.
Foto: Turistička zajednica grada Dubrovnika