Bojkot ‘ne kupovine’, najavljen je za 24. siječnja u svim trgovačkim lancima u Hrvatskoj. Nekoliko dana prije toga Facebook stranica ‘Halo, inspektore’, koju je osnovao Europski centar izvrsnosti potrošača, pokrenula je prvi bojkot i on je bio usmjeren na proizvod ‘teleći vrat’. Kako navode, zbog čvrste odlučnosti potrošača i velike medijske pozornosti, trgovački lanci su počeli poduzimati kontra akcije, kako bi natjerali ljude da ipak posjete njihove trgovine na taj dan.
– Trgovački je lanac ‘bio&bio’ baš taj dan i samo taj dan, u svim svojim trgovinama i web-shopu, ponudio potrošačima 20 posto popusta na sve račune iznad 25 eura – napisali su.
Upozoravaju kako se taj dan treba suzdržati od kupovine, bez obzira na ponude i popuste koji se budu nudili jer će trgovci svakako morati ponovno organizirati sličnu akciju jer im se skladišta pune novim proizvodima, a starih se moraju riješiti ili smanjiti količinu.