Aktualno

TRGOVCI UZVRAĆAJU Na razne načine pokušavaju kupce natjerati na kupnju na dan bojkota

spenza hrana kosarica002

Bojkot ‘ne kupovine’, najavljen je za 24. siječnja u svim trgovačkim lancima u Hrvatskoj. Nekoliko dana prije toga Facebook stranica ‘Halo, inspektore’, koju je osnovao Europski centar izvrsnosti potrošača,  pokrenula je prvi bojkot i on je bio usmjeren na proizvod ‘teleći vrat’. Kako navode, zbog čvrste odlučnosti potrošača i velike medijske pozornosti, trgovački lanci su počeli poduzimati kontra akcije, kako bi natjerali ljude da ipak posjete njihove trgovine na taj dan.

– Trgovački je lanac ‘bio&bio’ baš taj dan i samo taj dan, u svim svojim trgovinama i web-shopu, ponudio potrošačima 20 posto popusta na sve račune iznad 25 eura – napisali su.

Upozoravaju kako se taj dan treba suzdržati od kupovine, bez obzira na ponude i popuste koji se budu nudili jer će trgovci svakako morati ponovno organizirati sličnu akciju jer im se skladišta pune novim proizvodima, a starih se moraju riješiti ili smanjiti količinu.

bio bio
Foto: Halo, inspektore

Pročitajte još

ŠTO SE (G)RADI IZA ZATVORENIH VRATA? Hotel Petka otvara se 2027.

Dulist

Oko 150 hrvatskih hotela pridružilo se tužbi protiv Booking.com platforme

Dulist

Broj osiguranika u HZMO-u nastavlja rasti: 36,7 tisuća više nego lani

Dulist