Tijekom proteklog vikenda završeno je pripajanje Splitske banke OTP banci te ona od sada, kako su izvijestili iz banke, posluje kao jedinstvena banka pod imenom OTP banka Hrvatska sa sjedištem u Splitu.
Za vrijeme pripajanja poslovnice OTP banke bile su zatvorene od 1. do 3. prosinca, korisnici nisu bili u mogućnosti obavljati transakcije putem telefonskog, Internet i mobilnog bankarstva, novac se mogao podići s bankomata putem kartica.
Sve se trebalo vratiti u funkciju još ovog utorka, međutim, brojni su se korisnici na društvenim mrežama obratili banci s problemima oko korištenja niza usluga.
Tako su redom istaknuli kako ni danas Internet i mobilno bankarstvo još uvijek nisu u funkciji te kako je nemoguće dobiti operatera u banci kako bi se doznalo kada će proraditi. Drugi su se pak žalili kako im zbog pripajanja nisu sjele mirovine koje im inače na računu budu isplaćene s prvim u mjesecu. Također, korisnici mobilnog bankarstva požalili su se kako ne mogu vidjeti transakcije koje su proveli prije nekoliko mjeseci, već samo one od dva dana. Nekolicina ih je istaknula kako ne mogu ući u mobilno bankarstvo sa svojim PIN-om jer im sustav prijavljuje da je pogrešan. Kodovi za mobilne aplikacije korisnicima također nisu pristigli iako su, kako su naglasili, trebali stići još jučer.
Ovo su samo od nekih poteškoća na koje su se korisnici požalili te su pojedinci poručili kako očekuju da će im banka mjesečnu naknadu za korištenje računa barem umanjiti srazmjerno broju dana nemogućnosti korištenja usluga.
Iz OTP banke naglašavaju kako im je žao zbog svih neugodnosti uzrokovanih tehničkim problemima koje ‘ažurno rješavaju’.
-Iza nas je najveća integracija dviju banaka ikada provedena u Hrvatskoj. Nažalost, u ovako složenom procesu prijenosa podataka moguće su privremene greške. Naši timovi rade na otklanjanju grešaka. Zahvaljujemo vam na strpljenju – poručili su iz OTP banke dodavši kako će aktivacijski kodovi uskoro stići svim korisnicima mobilnog bankarstva jer ih zbog njihovog velikog broja šalju postepeno.