Vlogfest Croatia započeo je u prošloga tjedna u Zagrebu, a šest najvećih influencera i stvaratelja sadržaja u putovanjima i lifestyle-u, koje prati preko devet milijuna ljudi diljem svijeta, u oblilasku su Splita, Rovinja, Funtane, Novalje, Šibenika, Vodica i Dubrovnika, gdje će ekipa 3. lipnja završiti svoje putovanje istražujući srednjovjekovne zidine, naslijeđe i šarm jedne od najpoznatijih hrvatskih destinacija.
Tako se primjerice britanski tim sastoji od grupe ‘Sorted Food’ koju čine četiri dugogodišnja prijatelja iz Londona, a koji se mogu pohvaliti s više od 2,7 milijuna pratitelja na svom YouTube kanalu. Njihova je misija upoznati se s gastronomijom u Dubrovniku, kušati lokalne gastronomske delicije i naučiti dubrovačke metode kuhanja. Pridružit će im se i Calum McSwiggan, nagrađivani putopisac, autor i stvaratelj sadržaja s više od 250.000 pratitelja na kanalima na društvenim medijima koji ima preko više od deset godina iskustva u sektoru LGBT+ putovanja, a na svojim putovanjima posjetio je 55 različitih zemalja i prisustvovao različitim paradama ponosa diljem svijeta. Ovi svjetski stvaratelji sadržaja borit će se za glasove svojih fanova za svoje video zapise o Hrvatskoj i to protiv Fabia Tischlera (Njemačka), Anile Hrnic (Austrija) i omiljenog talijanskog para influencera, Luce Lattanzia i Marthe Rossi. U ponudi je novčana nagrada od 15.000 eura koja će se dodijeliti kreatorima videozapisa čiji se rad proglasi “najinspirativnijim za posjet Hrvatskoj”.
Ovakav koncept događanja omogućuje da se ljepote Hrvatske i svih uključenih gradova prikažu više milijuna puta i to ciljanoj publici, koja već voli i planira putovanja. Dubrovnik će igrati veliku ulogu u ovom događaju, budući da vlogeri namjeravaju ne samo posjetiti tradicionalna turistička žarišta grada, već otkriti neviđeni Dubrovnik i pokazati raznolikost grada kao grada za sve uzraste, nacionalnosti i različite interese putnika. Uz ambasadore Vlogfesta, Wila Dasovicha i Daniela Marsha, tim Vlogfesta Hrvatska može se pohvaliti s više od devet milijuna pratitelja na svojim kanalima, a obraćaju se globalnoj publici koja se proteže od SAD-a do Ujedinjenog Kraljevstva pa sve do Australije.