Aktualno

Poznato kome će PR stručnjaci ‘kuhati’ kampanju, među njima i Krešimir Macan

Kresimir Macan kampanja Marka Filipovica za gradonacelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021

Superizborna godina s čak trima najavljenim izborima – parlamentarnim, europskim i predsjedničkim – donosi jednako toliko predizbornih kampanja, a onda i goleme prilike za angažman raznim PR stručnjacima, komunikacijskim savjetnicima i političkim konzultantima. Dio njih angažiran je isključivo za odnose s javnošću i medijima, a dio i na strateškim komunikacijama – pa i na samom formiranju politika i predizbornog programa.

Da javnost ima pravo i treba znati plaća li netko analitičare i ‘analitičare’, slaže se i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ): oni su upravo danas također objavili poziv svom članstvu na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi.

-Takvu preporuku HUOJ izdaje još od 2013. godine, dakle radi se o osmom izbornom ciklusu u kojemu naše članstvo pozivamo da se izjasne o svom angažmanu ako istovremeno nastupaju u javnosti. Na načelnoj razini, dakle, slažemo se s inicijativom GONG-a, Hrvatskog novinarskog društva i Sindikata novinara’, rekao je za tportal predsjednik HUOJ-a Mario Aunedi Medek.

Pročitajte još

Hrvatski obalni gradovi pod prijetnjom porasta razine mora, Dubrovnik među najugroženijima

Dulist

Dubrovnik na trećem mjestu najpopularnije brodske destinacije

Dulist

PLENKOVIĆ ‘Predsjednički izbori 29. prosinca, Beroš u mirovanju unutar HDZ-a

Dulist