U samom SDP-u za tportal je neslužbeno potvrđeno da i dalje traje angažman irskog komunikacijskog stručnjaka Alexa Brauna, započet prije nešto više od godine dana. Braun je u hrvatskoj javnosti prepoznat kao strateg kampanje koja je SDP pod Zoranom Milanovićem 2015. godine zamalo ostavila na vlasti. Zasad nije moguće doznati hoće li, uz njega, Grbinova stranka ili koalicija angažirati još koju domaću agenciju ili PR stručnjaka.
U HDZ-u su također zakopčani oko ovih pitanja, no iz PR-ovskih krugova neslužbeno se može doznati da će se uglavnom osloniti na tim s kojim su 2020. godine odnijeli pobjedu na parlamentarnim izborima. On je tada uključivao prije svega ‘kućne snage’ poput Roberta Kopala, poznatog po čuvenoj teoriji ‘crnog labuda’, te Miljenka Manjkasa i glasnogovornika stranke Zoltana Kaboka, a na tim izborima – kao i na nekim prethodnim te na lokalnim izborima godinu kasnije – zabilježen je i angažman Ines Kozine.
Jedan od viđenijih hrvatskih PR stručnjaka Krešimir Macan već se javno deklarirao: u kampanji će raditi za IDS, stranku s kojom – kao i sa županijom kojom ona vlada – surađuje već dug niz godina.
VAL grupa, u kojoj je Aunedi Medek jedan od suvlasnika, na predstojećim parlamentarnim izborima angažirana je na PR-u stranke Fokus, a koja bi trebala biti dijelom velike deseteročlane koalicije predvođene SDP-om.
-Ne, neću raditi ni za koga. Često istupam u javnosti i komentiram politička događanja i savjesno je to da se deklariram: ne radim ni za stranačke ni za nestranačke, ni za zavisne ni za nezavisne kandidate. Imam svoju malu tvrtku s devet zaposlenih kojima trebam isplatiti plaće’, decidirano za tportal kaže PR stručnjakinja Ankica Mamić.
-U Hrvatskoj nećemo raditi na ovim parlamentarnim izborima, angažirani smo u inozemstvu. No dogodine ćemo sasvim sigurno raditi veći broj kampanja na lokalnim izborima, kaže za tportal Jerko Trogrlić. On i njegova agencija, inače, na prethodnim lokalnim izborima pružali su usluge nizu kandidata iz različitih političkih opcija, poput HDZ-ovog gradonačelnika Osijeka Ivana Radića ili gradonačelnika Trogira iz redova SDP-a Ante Bilića.
S druge strane Boris Malešević, poznat između ostalog kao autor Milanovićeva slogana ‘Predsjednik s karakterom’ na prethodnim predsjedničkim izborima, po neslužbenim informacijama radit će na čak dvije političke kampanje – no on sam odbio je za tportal otkriti o kome se radi.
U kampanji stranke Centar splitskog gradonačelnika Ivice Puljka očekivano će ulogu imati Ivica Relković, koji je njegov trajni savjetnik, dok stranka Možemo! ne mijenja tim koji im je na lokalnim izborima 2021. godine pomogao u uvjerljivoj pobjedi u Zagrebu.
‘Tvrtka Melden komunikacije radit će i kampanju za parlamentarne izbore’, rekao je za tportal komunikacijski stručnjak Josip Jagić. Više pročitajte ovdje.