Superizborna godina s čak trima najavljenim izborima – parlamentarnim, europskim i predsjedničkim – donosi jednako toliko predizbornih kampanja, a onda i goleme prilike za angažman raznim PR stručnjacima, komunikacijskim savjetnicima i političkim konzultantima. Dio njih angažiran je isključivo za odnose s javnošću i medijima, a dio i na strateškim komunikacijama – pa i na samom formiranju politika i predizbornog programa.
Da javnost ima pravo i treba znati plaća li netko analitičare i ‘analitičare’, slaže se i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ): oni su upravo danas također objavili poziv svom članstvu na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi.
-Takvu preporuku HUOJ izdaje još od 2013. godine, dakle radi se o osmom izbornom ciklusu u kojemu naše članstvo pozivamo da se izjasne o svom angažmanu ako istovremeno nastupaju u javnosti. Na načelnoj razini, dakle, slažemo se s inicijativom GONG-a, Hrvatskog novinarskog društva i Sindikata novinara’, rekao je za tportal predsjednik HUOJ-a Mario Aunedi Medek.