Dubrovačka razvojna agencija u subotu, 12. studenog organizira besplatnu radionicu „Komunikacijom do uspješne prodaje“. Radionica će se održati u subotu 12. studenoga 2022. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.
Za uspjeh u poduzetništvu uz ideju, poduzetnički duh i entuzijazam kao pokretače uspjeha potrebno je ostvariti i održivost poslovanja. Prodaja je zahtjevan posao, pogotovo u današnje vrijeme globalnog tržišta i educiranih kupaca. Bilo da ste zaduženi za vođenje prodajnog tima ili ste prodavač, svjesni ste da postoji na stotine potencijalnih zamki u svijetu prodaje – od samoograničavanja, izazova koje pred nas stavljaju potencijalni klijenti, sve do tržišta i konkurencije. Na ovoj radionici pokrit ćemo razne teme i ući u svijet prodaje koji prodavača i kupca stavlja na plesni podij, a ne u ring – navode iz DURA-e. Prijave se zaprimaju online , a više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271. v
Teme koje će se s polaznicima pokriti su:
Zašto imati sustav – Uspješni prodavači imaju sustavan pristup razvoju poslovnih prilika. Slijede isprobani proces koji daje predvidljiv rezultat svaki put kada se primijeni. Vaš prodajni tim naučit će više o sustavu prodaje i kako može ukloniti prepreke u trenutnom sustavu Vaše tvrtke kako bi osigurao uspješno zatvaranje svake prodajne prilike.
Povezivanje i odnos – Razvijanje odnosa i stvaranje veze s kupcem sastavni su dio procesa prodaje. To je prvi korak u stvaranju odnosa koji se temelji na međusobnom povjerenju. Vaš će tim naučiti kako se povezati i izgraditi odnos s kupcima koristeći provjerene komunikacijske i psihološke principe.
Dogovor prije ugovora (UFC) – Jedan je od ključeva uspješne prodaje održavanje kontrole nad procesom. Up-Front Contract, dogovor prije ugovora, alat je koji će Vašem prodajnom timu omogućiti da uspostavi “dnevni red” za svaki razgovor i zadrži kontrolu nad procesom prodaje. Vaš će tim naučiti kada i kako uspostaviti Up-Front Contract s kupcima.
Strategije postavljanja pitanja – Prodavači su nekoć bili hvaljeni zbog tzv. dara pričljivosti. Međutim, sposobnost prodavača da brzo i točno dobije informacije ono je što dovodi do veće i bolje prodaje. Vaš prodajni tim naučit će kako primijeniti prodajne strategije ispitivanja kako bi naveo kupce da se otvore i razgovaraju o stvarnim problemima. Oni će također koristiti ove strategije za prevladavanje zastoja, prigovora ili problema kako bi mogli nastaviti napredovati u procesu prodaje.
Bol– Kupci kupuju zbog vlastitih, a ne zbog prodavačevih razloga. Vaš prodajni tim naučit će kako definirati kupčeve potrebe, želje, izazove i probleme, odnosno ono što nazivamo “bol”. Naučit će tri komponente boli i kako koristiti posebne tehnike ispitivanja da otkrije te komponentne. Također će naučiti kako kvalificirati ili diskvalificirati priliku na temelju toga može li ili ne može riješiti identificirane probleme.
Budžet – Ako kupac ne može ili neće uložiti potrebne resurse za kupnju Vašeg proizvoda ili usluge, bolje je to znati prije nego kasnije. Vaš prodajni tim naučit će da je drugi korak u kvalificiranju ili diskvalificiranju prilike otkrivanje budžeta kupca. Naučit će kako prevladati nelagodu koju mnogi prodavači doživljavaju kada s kupcima razgovaraju o novčanim pitanjima. Vaš će tim naučiti posebne tehnike ispitivanja kako bi otkrio kupčev proračun na način koji kupca ne stavlja u obrambenu poziciju.
Odluka – Kako će kupac donijeti odluku o kupnji ne bi trebala biti tajna. Ako Vaš tim ne zna unaprijed točno što će kupac trebati vidjeti ili čuti kako bi donio odluku o kupnji nakon prezentacije, malo je vjerojatno da će prodaja završiti uspješno. Vaš prodajni tim naučit će da je treći korak u kvalificiranju ili diskvalificiranju prilike identificiranje procesa u kojem kupci donose odluke o kupnji. Naučit će kako vješto ispitivati kupce kako bi otkrio te informacije i kako odrediti ključne aktere, specifične elemente procesa donošenja odluke i vremenski okvir za odluku.
Zatvaranje prodaje – Prečesto se prodaja gubi jer prodavač nije znao kada prestati govoriti. Vaš prodajni tim će naučiti kako predstaviti svoj proizvod ili uslugu na način koji je u skladu s prioritetima kupca. Naučit će kako povećati svoje šanse za zaključivanje prodaje. Vaš tim naučit će kako dobiti odluku i spriječiti grižnju savjesti kupca. Konačno, vaš prodajni tim naučit će kako postaviti temelje za buduće poslovanje i dobiti preporuke od novog kupca.
Izvor: DURA