Na Sveučilištu u Dubrovniku još je tjedan dana otvoren natječaj za upis treće generacije studenata na poslijediplomski sveučilišni (doktorski) studij ‘Poslovna ekonomija u digitalnom okruženju’. Zajednički je to studij sa zagrebačkim Ekonomskim fakultetom. Natječaj traje do petka, 28. listopada. Prijave se podnose elektronički na adresu: phd.epe@unidu.hr.
Razvojne perspektive hrvatskog gospodarstva u budućnosti će u velikoj mjeri ovisiti o spremnosti na iskorištavanje prilika koje nudi tehnologija. Pokretanjem ovog studija cilj je bio odgovoriti upravo na taj izazov i ponuditi program čiji će polaznici biti sposobni odgovoriti na izazove poslovanja u digitalnom okruženju na svim razinama. Namjera je da naši studenti izađu sa studija s kompetencijama koje im pružaju priliku samostalnog istraživačkog rada konkurentnog na međunarodnoj razini. Takav pristup je čini se naišao na pozitivan odjek kod studenata budući da je u svim dosadašnjim ispitivanjima zadovoljstva prosječna ocjena koju su dali našim nastavnicima iznad visokih 4.8!
Studij je od samog početka usmjeren je na vještine budućnosti. Priprema polaznike za istraživački rad, ali i izazove tržišta rada za koje su procjene da će svoj zenit dosegnuti u idućih pet do deset godina. Naši polaznici dolaze u manjem dijelu iz akademske zajednice, a većinom iz poslovnog sektora i niza industrija poput turizma, financijskog sektora, prerađivačke industrije i sl. Želja je bila osmisliti međunarodno konkurentan doktorski studij koji će privlačiti i polaznike iz inozemstva te tako doprinijeti internacionalizaciji naših institucija, ali i hrvatskog visokog obrazovanja u cjelini.
Izvođenje studija na engleskom jeziku bitan je međunarodni iskorak za obje institucije, ali i pokazatelj relevantnosti teme kojom se studij bavi. Godišnje na hrvatskom i engleskom programu studija upisuje se između 10 i 15 polaznika. Polaznicima su od trenutka upisa dostupni studijski savjetnici kojim se mogu obratiti za sva pitanja vezana uz studijski program, izradu doktorske disertacije te sva ostala pitanja koja iskrsnu tijekom studiranja. Svojim studentima nastojimo biti i mentori, ali i partneri na koje se mogu osloniti u svakom trenutku studijskog putovanja.
Studij se odvija kroz pet modula – Digitalno poslovanje, Međunarodno poslovanje, Marketing, Turizam i Menadžment. Studijski moduli odražavaju poimanje područja u kojim će digitalna transformacija u budućnosti predstavlja osobit izazov za hrvatsko gospodarstvo. EFZG i UNIDU su među rijetkim znanstvenim institucijama u Republici Hrvatskoj, ali i u okruženju, na kojima postoji mogućnost rada u laboratorijima za afektivno računarstvo odnosno za neuromarketing pa tako polaznici modula marketing imaju mogućnost usavršavati ta i slična znanja. Polaznicima se odabirom jednog modula ne zatvaraju vrata sadržajima koji je ponuđen unutar ostalih modula te ih imaju mogućnost odabrati tijekom trećeg semestra kao izborne kolegije. Tako svi polaznici imaju mogućnost oblikovati nastavni program sukladno vlastitim preferencijama.
U izvođenju nastave sudjeluju znanstvenici Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Uz njih studij svake godine ugošćuje niz uglednih znanstvenika iz Hrvatske i inozemstva. Neki od predavača u svojim područjima ubrajaju se među vodeće znanstvenike na svjetskoj razini!
Informacije o uvjetima za upis, prijavnoj dokumentaciji, postupku odabira, rokovima i školarini dostupni su u tekstu natječaja dostupnom na mrežnim stranicama Sveučilišta u Dubrovniku. Sve dodatne informacije mogu se dobiti na već navedenoj adresi elektroničke pošte studija phd.epe@unidu.hr ili telefonom na broj +385 20 445 931 kao i na mrežnoj stranici studija.