Gradonačelnik Mato Franković u razgovoru u novom broju DuLista naglasio je da je dogovoren cijeli marketinški plan te će ga vrlo skoro predstaviti Turistička zajednica.
-Ključna tržišta Dubrovnika su bila i bit će Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države. Međutim, u plan uključujemo i Poljsku, državu koja se pokazala izuzetno dobrom prošle godine. Očekujemo održavanje međunarodne konferencije američkih turističkih agenata ASTA u lipnju ove godine. Nećemo odbaciti reklamiranje na domaćem tržištu jer smo lani s aktivnom kampanjom postigli pristojan broj domaćih dolazaka u Dubrovnik. Prije su domaći gosti imali priličnu odioznost prema Dubrovniku zbog visokih cijena – istaknuo je gradonačelnik dodavši kako ‘nije realno očekivati da se u predsezoni bilo što dogodi’.
-Realno je očekivati da nama sezona počne 15. lipnja ove godine. I u tom trenutku počinje oporavak sezone i onda se ona nastavlja na srpanj, kolovoz i ja sam uvjeren na rujan i listopad. Puno toga smo naučili i imat ćemo tada dovoljno cjepiva, bit će puno lakše i tad će realno krenuti pravi oporavak. Imam saznanja da imamo izvrsne interese za lipanj, srpanj i kolovoz te povećanje broja zainteresiranih kompanija za dolazak u Dubrovnik. Pripremaju se charteri, dižu se charteri i iz Ukrajine koji bi trebali letjeti za Dubrovnik – rekao je.
-Iz nadolazeće turističke sezone trebamo izvući maksimum, koliko možemo, ali istovremeno to ne možemo smatrati oporavkom, nego je to prilagodba novonastalim okolnostima – navodi Franković.
Cijeli razgovor s gradonačelnikom Matom Frankovićem možete pročitati u novom tiskanom broju DuLista.