Zanimljivosti

Na tržištu nova aplikacija koja je zaludila generaciju Z

mobitel telefon internet

Daze je nova aplikacija za razmjenu poruka, namijenjena potrebama generacije Z. Već prije nego je izašla na tržište izazvala je veliku popularnost na TikToku, gdje su sakupili preko 100.000 pratitelja, a jedan od videozapisa prikupio je više od 8 milijuna pregleda. Ukupno je Daze ostvario 48 milijuna pregleda na platformama kao što su TikTok i Instagram, prenosi Ecommerce Bridge.

Aplikacija je pokrenuta 4. studenog 2024. te je već privukla veliku pozornost. Može se pohvaliti listom čekanja od preko 187,000 korisnika.

Plutajući fontovi, animirani GIF-ovi

DAZE se izdvaja od konvencionalnih aplikacija za razmjenu poruka kao što su WhatsApp i iMessage, jer svojim korisnicima nudi kreativno platno za komunikaciju. Razgovori su vizualno zanimljivi, uključuju plutajuće fontove, animirane GIF-ove i interaktivne elemente.

Nova aplikacija također nudi tvrtkama za e-trgovinu način da poboljšaju uključenost kupaca. Korištenje posebnih mogućnosti aplikacije pomoći će tvrtkama da pruže interaktivnija i prilagođenija okruženja za kupnju. Tvrtke mogu koristiti DAZE, na primjer, za slanje estetski ugodnih, ali i korisnih promotivnih poruka koje povećavaju mogućnosti interakcije s kupcima.

Potencijalna suradnja s AI?

DAZE bi uskoro mogao ponuditi i integracije s popularnim platformama za e-trgovinu, omogućujući tvrtkama izravnu komunikaciju s kupcima unutar aplikacije. To bi moglo pomoći u poboljšanju ukupne prodaje, smanjenu napuštanja košarice, pojednostavljenoj interakciji s korisničkom službom i olakšavanju podrške u stvarnom vremenu.

Poslužit će i kao koristan alat tvrtkama za e-trgovinu koje pokušavaju doprijeti do mlađe publike zbog svog kreativnog pristupa razmjeni poruka i velike privlačnosti među potrošačima generacije Z. S obzirom na dosadašnji uspjeh, DAZE bi mogao koristiti model sponzoriranog sadržaja ili kreativne oglase koji bi omogućili integraciju s njegovim personaliziranim porukama i grafičkim elementima.

Daljnje koristi mogle bi proizaći iz potencijalne suradnje s AI alatima koji bi mogli personalizirati sadržaj izravno za svakog korisnika, čime bi se proširile mogućnosti aplikacije za angažman korisnika unutar jedinstvenih i interaktivnih reklamnih kampanja.

Pročitajte još

NA DANAŠNJI DAN 1991. Branitelji se vratili na Srđ, a Slavija isplovila sa 4 tisuće prognanika

Dulist

Kako djeca uživaju na radionicama u Zavičajnom muzeju u Čilipima?!

Dulist

NA DANAŠNJI DAN 1883. Rođen slikar Marko Rašica

Dulist