Daze je nova aplikacija za razmjenu poruka, namijenjena potrebama generacije Z. Već prije nego je izašla na tržište izazvala je veliku popularnost na TikToku, gdje su sakupili preko 100.000 pratitelja, a jedan od videozapisa prikupio je više od 8 milijuna pregleda. Ukupno je Daze ostvario 48 milijuna pregleda na platformama kao što su TikTok i Instagram, prenosi Ecommerce Bridge.
Aplikacija je pokrenuta 4. studenog 2024. te je već privukla veliku pozornost. Može se pohvaliti listom čekanja od preko 187,000 korisnika.
Plutajući fontovi, animirani GIF-ovi
DAZE se izdvaja od konvencionalnih aplikacija za razmjenu poruka kao što su WhatsApp i iMessage, jer svojim korisnicima nudi kreativno platno za komunikaciju. Razgovori su vizualno zanimljivi, uključuju plutajuće fontove, animirane GIF-ove i interaktivne elemente.
Nova aplikacija također nudi tvrtkama za e-trgovinu način da poboljšaju uključenost kupaca. Korištenje posebnih mogućnosti aplikacije pomoći će tvrtkama da pruže interaktivnija i prilagođenija okruženja za kupnju. Tvrtke mogu koristiti DAZE, na primjer, za slanje estetski ugodnih, ali i korisnih promotivnih poruka koje povećavaju mogućnosti interakcije s kupcima.
Potencijalna suradnja s AI?
DAZE bi uskoro mogao ponuditi i integracije s popularnim platformama za e-trgovinu, omogućujući tvrtkama izravnu komunikaciju s kupcima unutar aplikacije. To bi moglo pomoći u poboljšanju ukupne prodaje, smanjenu napuštanja košarice, pojednostavljenoj interakciji s korisničkom službom i olakšavanju podrške u stvarnom vremenu.
Poslužit će i kao koristan alat tvrtkama za e-trgovinu koje pokušavaju doprijeti do mlađe publike zbog svog kreativnog pristupa razmjeni poruka i velike privlačnosti među potrošačima generacije Z. S obzirom na dosadašnji uspjeh, DAZE bi mogao koristiti model sponzoriranog sadržaja ili kreativne oglase koji bi omogućili integraciju s njegovim personaliziranim porukama i grafičkim elementima.
Daljnje koristi mogle bi proizaći iz potencijalne suradnje s AI alatima koji bi mogli personalizirati sadržaj izravno za svakog korisnika, čime bi se proširile mogućnosti aplikacije za angažman korisnika unutar jedinstvenih i interaktivnih reklamnih kampanja.