Uslijed parlamentarnih izbora s radara javnosti i medija potpuno se izgubila priča oko sudbine Terminala u Gružu. Projekt koji je u fokus javnosti došao prvenstveno zbog skandala oko očiglednih mućki vezanih za arhitektonski natječaj, suprotno općem dojmu daleko je od završenog. Naime, prema informacijama s kojima raspolaže DuList, činjenica da je Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik odlučilo razvrgnuti predugovor koji je potpisan s koncesionarom Dubrovnik International Cruise Port Investment (DICPI) u veljači ove godine u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture, efektivno ne znači da je ta ista tvrtka, čiji su osnivači inače turski Global Ports Holding (GPH) i francuski Bouygues Batiment International (BBI), prestala biti koncesionar.
Ova situacija po ničemu očigledno nije zdravorazumska, a pa je tako niti ne treba promatrati, a dok ‘seljačka logika’ kaže kako raskidom predugovora projekta Terminala kao takvog u ovoj varijanti prestaje postojati, odvjetnici kažu kako se luka trenutno nalazi u zrakopraznom prostoru pravne Nigdjezemske. Naime, Odluka o raskidu koncesije nije došla na dnevni red Upravnog vijeća Lučke uprave Dubrovnik i to, prema informacijama s kojima raspolaže DuList, po zahtjevu tehničkog resornog ministra Olega Butkovića.
Što se točno sada događa oko Terminala pročitajte u tiskanom izdanju DuLista.