Njemački grad Düsseldorf predstavio je u ponedjeljak, 26. studenog svoj novi logo brend, ‘smiley’ u obliku okrenutog slova D, i ništa tu ne bi bilo čudno da to dizajnersko rješenje nije – plagijat.
Naime, kako se navodi na njemačkom portalu Business-on.de, jedan podmetač za pivu iz Dubrovnika postao je glavni brend grada Düsseldorfa. Idejno rješenje inače pripada osječkoj ekipi dizajnera iz dizajn studija MIT.
– Taj osmijeh trebao bi postati novi logo grada. Osmišljen od strane top marketing agnecije BBDO Proximity, taj logo ponosno je predstavio gradonačelnik Dirk Elbers. Pa mogao je odmah promovirati i podmetače za pivu iz serije suvenira iz Dubrovnika. Ili jednu majicu! – šale se na portalu s nevjerojatnom podvalom koju je navodno ugledna marketinška agencija izvela predstavivši logo kao originalni proizvod.
Na promociji su se tako ispred ‘njihovog’ dizajnerskog rješenja ponosno slikavali čelnici agencije BBDO, kao i gradonačelnik Dirk Elbers. Što li će sad gradski oci Düsseldorfa reći kad znaju da su nasamareni.
Na Facebook stranici Lega-Lega dizajnerskog studija MIT još nema službenog stava o ovome, tek jedan kratki komentar:
– Čini nam se da je netko iz BBDO-a nedavno dobio inspiraciju u Dubrovniku…