Grad

Libertas definitivno seli u Komolac i nabavlja 20 novih autobusa

JGP LIbertas Remiza

Prilikom obilaska radova na Batali gradonačelnik Vlahušić najavio je kupnju 20 novih autobusa za Libertas, kao i kompletno preseljenje te tvrke u Komolac.
-Danas smo platili Libertasu zadnju ratu od 3,5 milijuna kuna i više nema kredita EBRD-a. Time prestaje ugovorna obveza Grada da plaća prijevoz za druge Općine. One su dobile besplatno autobuse koje je u cijelosti platio proračun Grada godišnji troškovi su iznosili od 5 do 10 milijuna kuna u zadnjih 7, 8 godina. Sada toga više nema. Libertas više ne može kao trgovačko društvo subvencionirati ostale općine. Svatko mora plaćati svoje račune – rekao je Vlahušić.
– Danas ćemo Općine obavijestiti da se na kraju godine  ne može praviti minus od 5,10,11 miijuna kuna i da grad to na kraju plati. Sada to više ne moramo raditi – poručio je Vlahušić.
Dodao je i kako je s Libertasom završen plan nabave 20 novih autobusa.
– Ide javni natječaj, tako da će biti svi novi autobusi u Gradu Dubrovniku. Neće voziti oni stariji od godine dana. Pod uvjetom da u voznom parku ne budu stariji autobusi od 7,8, godina. Operativni leasing, zamjena staro za novo, to je to – dodao je Vlahušić.

Potvrdio je i da se priprema kompletno preseljenje Libertasa u Komolac.
Za sada se radi na raščišćavanju zemljišta, a te radove izvodi tvrtka Gorar s Osojnika, u vlasništvu Nikše Gverovića, ni više ni manje nego Libertasovog vozača. To nam je prokomentirao gradonačelnik Vlahušić u oblasku Batale.

– Koliko znam Libertas je proveo javnu nabavu i dobio najpovoljniju varijantu. Izabran je najpovoljniji ponuđač koji će srediti područje.Ne mijenjamo urbanističke uvjete, tamo ide po GUP-u stambeno-poslovna zona u budućnosti. A oni će se preseliti u postojeće prostore – dodao je Vlahušić dodavši kako se seli cijela postojeća Remiza i Radeljević.
-Nema potrebe da plaćamo drugome najam dok u Komolcu imamo svoje – naglasio je.

Na pitanje hoće li u Komolcu biti napravljena cijela potrebna infrastruktura Vlahušić je odgovorio:
-Tamo imamo sve ono što je potrebno, kao što ima tu. Ono što nema će se napraviti. Ako se ne preseli sad, preselit će se 1. Rujna, a termin nije bitan. Sadašnja faza radova iznosi oko 100-injak tisuća kuna, što je puno manje od godišnjeg najma koji košta milijuna kuna. Idemo u svoje – poručio je.

Pročitajte još

VIDEO ANKETA Da ste gradonačelnik Dubrovnika na jedan dan…

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

NOVI DATUM Humanitarni maškarani kompeticijun odgođen zbog nestabilnih vremenskih prilika

Dulist