Hrvatska

Kampanja za rano bukiranje u Njemačkoj potaknula rezervacija u iznosu od 20 milijuna kuna

turisti stradun maskeron

Hrvatska turistička zajednica u razdoblju od veljače do svibnja ove godine na tržištu Njemačke provela je kampanju za poticanje ranog bukinga, a postignuti rezultati su i više nego odlični s obzirom da je uloženih 1,3 milijuna kuna u oglašavanje generiralo novim rezervacijama u vrijednosti od 19,5 milijuna kuna. Riječ je o rezultatima ‘Early booking’ kampanje provedene na najjačim buking i travel platformama na njemačkom tržištu, Expedia Group, Urlaubspiraten.com, Weg.de i Reisereporter.de, prenose iz HTZ-a.

-Iznimno smo zadovoljni rezultatima kampanje koja je direktno utjecala na dosadašnji tijek turističkog prometa s njemačkog tržišta, odnosno koja je potvrdila kako je Njemačka naše najvažnije emitivno tržište na kojem ostvarujemo sjajne trendove. Kampanja je rezultirala prodajom turističkih usluga, ponajviše smještajnih kapaciteta i avio karata u vrijednosti od gotovo 20 milijuna kuna, dok je samo online oglašavanje doseglo preko 20 milijuna korisnika. S ovog tržišta dosad smo ostvarili gotovo 6 milijuna noćenja, što predstavlja rast od čak 10 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica pokrenula ovu kampanju s ciljem poticanja njemačkih turista na odabir hrvatskih destinacija za svoj glavni ljetni odmor, odnosno potaknuti ih na što ranije bukiranje smještaja, aviokarata i drugih turističkih usluga. Pritom su u promotivnim aktivnostima korišteni oni segmenti ponude za kojima je na njemačkom tržištu izražena najveća potražnja, kao što su nautika, aktivni turizam, kulturni turizam te sunce i more. Ono što je posebno zanimljivo je, da su za provedbu ove kampanje kao kanal komunikacije s ciljnom publikom po prvi puta korištene isključivo samo buking platforme te se promocija odvijala putem posebno kreiranog sadržaja u obliku landing stranica i objava na društvenim mrežama koje su bile isključivo posvećene našoj zemlji.

Dodajmo kako su Nijemci, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine najviše noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledajući po destinacijama u Rovinju, Poreču i Medulinu. Promatrajući smještajne objekte, njemački turisti su najviše noćenja ostvarili u kampovima, a zatim u objektima u domaćinstvu te hotelima.

Foto: Ilustracija

Pročitajte još

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist

PROBLEMI SE NASTAVLJAJU Što činiti ako vam pošiljka kasni ili se izgubila?!

Dulist