Veću priliku za uspjeh imaju oni koji se usmjere na jedan tržišni segment tzv. nišu i pokušaju zadovoljiti potrebe kupaca u njoj. Potrebno je razmišljati kreativno i dosjetiti se stvari koje neće svima biti toliko očite na prvi pogled. Kako biste dobili korisne informacije za lakši pronalazak tržišne niše, Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizira besplatnu online radionicu na temu “Kako postići rast poslovanja sužavanjem niše?”.
Radionica će se održati online u četvrtak, 17. 2. 2022. godine s početkom u 10.00 sati.
Polaznici će doznati odgovore na pitanja što je uopće niša, kako je definirati te što nam omogućuje niša, bit će prikazano sužavanje niše na stvarnom primjeru, a bit će riječi i o benefitima i zamkama sužavanja niše. Svi sudionici dobivaju na poklon e-radnu bilježnicu: “5 mitova zbog kojih ne možeš definirati nišu i ciljnu skupinu”.
Predavačica je poslovna savjetnica specijalizirana za prodaju i sadržajni marketing Ana Marić. 13 godina je gradila karijeru u domaćim i internacionalnim hotelskim kućama na specijalističkim i voditeljskim pozicijama. Vrijeme pandemije je iskoristila za rad s malim poduzetnicama, dodatno usavršavanje i testiranje svoje ideje o savjetovanju koje stavlja kupca u središte poslovnih odluka.
Prijave za sudjelovanje na radionici:
– poveznica: https://forms.gle/NcBPAbWK8RspLBJr8
– mail: czp@czp.hr
– telefon: 020/418-401