Moguće je pomaknuti točku slijetanja na glavnoj pisti Zračne luke Dubrovnik i time omogućiti sigurno slijetanje pri jačem vjetru, mišljenja je Alen Sajko, direktor Hrvatske kontrole zračne plovidbe, tvrtke koja se bavi zrakoplovnom meteorologijom.
Sajko svoju tvrdnju temelji na temelju opažanja pilota, stručnjaka za izradu procedura za instrumentalno slijetanje, postojeće stručno-znanstvene literature i klimatoloških podataka Zračne luke Dubrovnik.
Sajko se, naime, u petak sastao s gradonačelnikom Androm Vlahušićem, pa iz gradske uprave obavještavaju kako je na sastanku istaknuto kako bi pomicanje praga brzine vjetra nakon kojeg se otkazuju letovi s 30 na 35 čvorova broj termina kada je Zračna luka zatvorena smanjilo za 39%, a pomicanje praga na 40 čvorova za čak 69%.
Kako bi se navedene pretpostavke dokazale i eventualno omogućilo njihovo provođenje u praksi potrebno je provesti istraživanje i napraviti studiju na temelju koje bi se postavila dodatna navigacijska oprema i izradile nove procedure za slijetanje po buri. Gradonačelnik Vlahušić je zaključio kako će Grad Dubrovnik podržati izradu studije.