Grad

Jadrolinija se ispričala stanovnici Kalamote: ‘Posebnu pažnju posvećujemo osobama s invaliditetom’

dora brzi brod katamaran lopud003

Stanovnici Kalamote u četvrtak su uputili apel u kojem ističu nemar Jadrolinije prema stanovnicima, ne samo Kalamote, nego i otoka u Hrvatskoj. Reakcija stanovnika potaknuta je, kako su naveli, užasnim iskustvom jedne stanovnice Kalamote koja je osoba s invaliditetom i nije se mogla ukrcati na brod Dora.

Iz Jadrolinije za DuList ističu kako su upoznati ‘s činjenicom da se na jučerašnjem polasku broda Dora na liniji Dubrovnik – Koločep – Lopud – Suđurađ nisu ukrcali svi putnici koji su željeli putovati u 10 sati’.

Navode kako se radi o brodskoj liniji na kojoj se karte prodaju za dan polaska te se putnici s kupljenom kartom mogu prevesti na bilo kojem od 4 dnevna polaska. Istovjetna pravila, ističu također, vrijede i za ostale 3 brodske linije koje održava Jadrolinija.

-Na svim našim brodskim linijama veliki broj putnika čini upravo starija populacija otočana – umirovljenici i osobe starije od 65 godina, zatim učenici i studenti koji ostvaruju pravo na besplatan prijevoz, radno aktivno stanovništvo koje putuje na posao i s posla i koriste pokazne karte. Svim ovim kategorijama putnika omogućen je direktni ulazak na brod, bez potrebe kupovine karte unaprijed, a što ne bi bilo moguće uvođenjem rezervacija za određeni sat polaska – rekli su u odgovoru za DuList.

Također su uputili ispriku putnici zbog neugodne situacije.

-Ovim putem se ispričavamo putnici na doživljenoj neugodnosti u vrijeme velikih ljetnih gužvi, u samom srcu sezone, te još jednom molimo sve putnike s invaliditetom da se na vrijeme jave djelatnicima Jadrolinije kako bi im se osigurala sva potrebna pomoć. Želimo naglasiti da Jadrolinija naročitu pažnju posvećuje upravo osobama s invaliditetom kroz pružanje svake vrste asistencije prilikom ukrcaja, u suradnji s udrugama osoba s invaliditetom provodimo edukacije naših članova posade i djelatnika u agencijama, a sve u cilju povećane mobilnosti osoba s invaliditetom – navode.

Iz Jadrolinije su komentirali i preusmjeravanje putnika na trajekt Hanibal Lucić.

-Preusmjeravanje dijela putnika na Hanibala Lucića, odnosno raniji polazak, većina putnika uz sav trud naših djelatnika odbija zbog dužine trajanja putovanja i ranijeg polaska te je tako u četvrtak u 9.30 sati ujutro Hanibal Lucić isplovio sa 86 putnika. Upravo zbog te činjenice, a i zbog činjenice da je ovaj sezonski polazak brodske linije u 10 sati bio problematičan i prethodnih godina, Jadrolinija je tijekom niza sastanaka održanih tijekom godine predlagala da polazak Hanibala Lucića bude u 10.15 sati, što predstavnici mjesnih odbora Elafita nisu prihvatili – ističu iz Jadrolinije.

Zašto Postira nakon remonta nije vraćena na dubrovačko područje, pitanje je na koje iz Jadrolinije nismo dobili odgovor.

Pročitajte još

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

(FOTO) Dubrovnik u tonovima južine

Dulist