U organizaciji popularnog britanskog turističkog magazina Wanderlust sinoć je u Londonu, u sklopu World Travel Marketa (WTM) održana svečana dodjela prestižnih nagrada Wanderlust Travel Awards. Razloga za slavlje ima i Hrvatska s obzirom da je naša zemlja uvrštena na popis top 10 zemalja u kategoriji najpoželjnijih bližih destinacija, dok se Dubrovnik nalazi na popisu top 10 najpoželjnijih bližih gradova. Nagrade je, u prekrasnom i otmjenom ambijentu Kensingtonske palače, dodijelila osnivačica Wanderlusta Lyn Hughes i glavni urednik George Kipouros, dok je priznanja za Hrvatsku preuzela Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji.
„Wanderlust je jedan od vodećih britanskih časopisa za putovanja s vrhunskom reputacijom i pouzdanim i relevantnim sadržajem. Njegovo čitateljstvo aktivno i redovito putuje svijetom te nas iznimno veseli što su je baš takva publika prepoznala Hrvatsku i Dubrovnik kao kvalitetne, uzbudljive i poželjne destinacije“, izjavila je Reić.
Naime, Hrvatska je zauzela odlično 6. mjesto u kategoriji najpoželjnijih bližih destinacija koju predvode Francuska, Italija, Island, Grčka i Španjolska, dok su se iza naše zemlje smjestili Portugal, Gruzija, Norveška i Austrija.
Dubrovnik je pak zauzeo odlično 5. mjesto u kategoriji najpoželjnijih bližih gradova koju predvode Lisabon, Sevilla, Tbilisi, Marrakech, dok su se iza hrvatskog bisera na listi našli Bologna, Tallinn, Salzburg, Stockholm te St. Petersburg.
„S londonskog WTM sajma vračamo se s novim priznanjem za hrvatski turizam koje nam daje poticaj da u godinama koje slijede budemo još bolji, uspješniji, kreativniji i kvalitetniji. Nagrada dolazi od čitatelja prestižnog britanskog časopisa kojem se vjeruje, koji ima tradiciju i doista smo ponosni što se nalazimo u samom vrhu turističkih destinacija svijeta“, izjavio je direktor Staničić, posebno čestitavši Dubrovniku na osvojenom priznanju.
„Iznimno nam je drago da su Dubrovnik i Hrvatska još jednom prepoznati kao najpoželjnije destinacije. Britansko tržište je naše najvažnije emitivno tržište, čiji se turisti tradicionalno nalaze na vrhu top ljestvice najbrojnijih posjetitelja u Dubrovniku. Kontinuirana promocija kao I osiguravanje vidljivosti Dubrovnika kao destinacije na navedenom tržištu će se nastaviti te vjerujemo kako pozitivni turističkih rezultati neće izostati ni u budućnosti.” izjavila je Ana Hrnić, direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika.
Dodajmo kako je riječ o nagradama koje se dodjeljuju najboljima u turizmu već 20 godina, a vodeće svjetske turističke organizacije i pojedinci ove su godine okrunjeni u 11 kategorija na temelju odluka neovisnog i stručnog vijeća te glasova čitatelja Wanderlusta.
Popis odabranih destinacija u svih 11 kategorija dostupan je putem ove poveznice.