Smije li se parking naplaćivati na Lapadskoj obali, budući da je njena obnova financirana EU sredstvima? Pitao je gradonačelnika vijećnik Andro Vlahušić tijekom rasprave o izmjenama odluke o javnim parkiralištima, kojima se Lapadska obala uvodi u sustav naplate. Također je apelirao micanje parkirnih mjesta ocrtanih na kamenu, a sve kao dio još nerealiziranog dogovora s koncesionarom gruške marine.
Gradonačelnik Mato Frankvić rekao je kako se slaže s njim vezano za parkirališna mjesta na kamenoj šetnici. A za sve je kriv…
-Krivac za to je Siniša Hajdaš Dončić i to vi jako dobro znate, baš kao i DORH – rekao je gradonačelnik te iznio cijelu kronologiju dodjele koncesije za Marinu Frapa.
-Raspisan je natječaj za dodjelu koncesije na području marine Gruž i on je imao natječajne uvjete. Prijavilo se više različitih subjekata, a jedan od njih je Marina Frapa. Jedan od osnovnih uvjeta natječaja je bio da dokumentacija mora biti usklađena s UPU-om Gruški akvatorij. Ministarstvo mora i prometa pod predsjedanjem Hajdaša Dončića dodijeli koncesiju tvrtki Marina Frapa koja nije bila u skladu s UPU-om. Nakon toga Luka Dubrovnik na čelu s Božom Memedom podnese žalbu Upravnom sudu u Splitu. Sud dvije godine nakon toga donosi odluku kao poništava odluku o odabiru koncesionara jer ista nije u skladu s UPU-om Gruški akvatorij. Što tada radi ministarstvo? Donosi novu odluku. Njegova dokumentacija nikad nije trebala biti uzeta u razmatranje. To je neviđeni kriminal! Oni donose ponovno odluku i ponovno daju koncesiju istoj toj tvrtki Marina Frapa pravdajući jednu činjenicu, a to da UPU Gruški akvatorij nije bio zakonski ispravan. On je predvidio prateće objekte u privatnom objektu, u hotelu Lapad. Sukladno pravilniku o nautičkom turizmu luka nautičkog turizma ima prateće objekte koji se moraju nalaziti na pomorskom dobru te je UPU bi protivan zakonu. Ministarstvo je trebalo poništiti natječaj, naložiti Gradu Dubrovnik izmjenu UPU-a i onda raspisati natječaj – objasnio je te istaknuo kako je Grad u tom dijelu izmijenio UPU, ali ministarstvo potpuno protuzakonito izabire koncesionara koji nije ispunio osnovne parametre natječaja, a to je usklađenost s UPU-om.
-Zašto nije poništena druga odluka? Znate li? Zato što se nitko nije žalio! Zašto se Božo Memed nije žalio? Jer mu je bilo zabranjeno. Ako ne vjerujte, podsjetit ću vas na skup Zorana Milanovića u Petki, kada mu je Božo Memed pred svima rekao: Sram te bilo, izdao si Dubrovnik – istaknuo je.
Vlahušić je pak krivnju svalio na Atlantsku plovidbu, koja je 2009. godine platila izradu UPU-a te ga napravila u suradnji s HDZ-om.
Anita Bonačić Obradović naglasila je kako Nina Perko još sjedi u Ministarstvu, a bila je uključena u dodjelu koncesije.
-Ne mislim braniti Hajdaša Dončića, ako je za nešto kriv, treba ga prijaviti DORH-u – rekla je dalje. Gradonačelnik je rekao kako prijedlog odluke o dodjeli koncesije potpisuje ministar te da ne može jedan službenik biti iznad ministra.
-Dobro znamo tko što i kako radi i tko i kako pred zakonom odgovara – rekao je gradonačelnik.
Vićan je rekao kako je građanima valjda konačno jasno kakve se sve igre igraju.
-Jedna od najvećih sramota koje su se dogodile u ovom gradu jest onakva marina na onoj lokaciji. Građani tamo žele i željeli su komunalnu marinu. Predlažem gradonačelniče, kupi onu marinu da je srušimo! To građani žele, da se sruši! – rekao je te napomenuo kako je sjeme zla zasijano i prije Vlahušića.
Mara Kristića zanimalo je ulaze li i parking mjesta na šetnici u sustav naplate te jesu li okončani svi sporovi s koncesionarom. Gradonačelnik je rekao kako ova mjesta ne ulaze u sustav naplate jer su na pomorskom dobru.
-Još je cijeli niz pravnih postupaka u tijeku – rekao je te dodao kako je Upravni sud presudio kako je Franjo Pašalić stranka u postupku. Osim toga, vodi se postupak i pred Općinskim sudom u Dubrovniku vezano za povredu prava korištenja koncesije. Dao je Gradu za pravo, ali je uložena žalba pa je išlo na Županijski sud.
-Zato smo i ocrtali mjesta na kamenu jer Grad nije taj koji opstruira i onaj koji je nekome nešto oduzeo – rekao je gradonačelnik.