AktualnoUrednički izbor

DUBROVAČKI HOTELI ‘SRAMEŽLJIVO’ OTVARAJU SVOJA VRATA Rezervacije suzdržane, a i nova zapošljavanja

c TURISTI KUFERI04

Britanski premijer Boris John­son, suprotno očekivanjima hrvat­skih turističkih dionika, u ponedje­ljak je poručio kako njihove granice doista ostaju zatvorene do 17. svibnja te je prerano za govoriti hoće li Britanci ovog ljeta uopće moći putovati u inozemstvo. Ako i budu, prenose tamošnji mediji, međunarodna putovanja neće se odvijati nesmetano, odnosno postojat će restrikcije, među ostalim, kako se pretpostavlja obvezna samoizolacija ako je posrijedi povratak u maticu zemlju iz tzv. crvenih zona pod kojom se, nažalost, još uvijek vodi Lijepa naša. Johnson je obavijestio i kako će njihova radna skupina ovog tjedna iznijeti ‘razuman’ plan za turistička putovanja ​u inozemstvo, a koja će funkcionirati po ‘sustavu semafora’. O kakvim će točno kriterijima biti riječ, međutim, bit će poznato tek 12. travnja. S obzirom na ove vijesti te činjenicu kako govorimo o jednom od naših najvaž­nijih emitivnih tržišta, provjerili smo kakve se pripreme odvijaju u dubrovač­kim hotelima, a kojih je za sada, prema posljednjim informacijama Turističke zajednice grada Dubrovnika, otvoreno tek 12.

Razloga za optimizam ima
— Trenutno je otvoren Valamar Collec­tion Dubrovnik President Hotel, a za sezonu je u planu otvorenje i drugih Valamarovih hotela u Dubrovniku – kazali su iz ove hotelske kuće. Namje­ravaju li shodno tome zaposliti i nove djelatnike, odgovorili su kako ‘Valamar kao i svake sezone otvara značajan broj sezonskih radnih mjesta za koje nude odlične uvjete’. Što se pak tiče prila­godbe pandemijskim uvjetima, nagla­sili su kako svi objekti Valamara imaju implementiran V Health & Safety pro­gram koji je usklađen sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i s preporu­kama međunarodnih zdravstvenih organizacija te garantira visoke zdrav­stvene, sigurnosne i ekološke stan­darde, kao i unaprijeđene protokole čišćenja čime su gostima osigurali sve preduvjete za bezbrižan i opušten odmor u sezoni 2021. Svi Valamarovi objekti imaju V Health & Safety vodi­telja koji je gostima na raspolaganju 24/7 tijekom cijelog boravka te osigu­rava podršku gostu u slučaju potrebe za zdravstvenom skrbi.

— Gostima Valamar nudi i V-CARE GUARANTEE, koji predstavlja paket mjera putem kojeg pružamo organiza­ciju svih potrebnih zdravstvenih usluga za vrijeme odmora gosta, što uključuje i organizaciju zdravstvenih usluga, organizaciju antigen i PCR testiranja u sklopu smještajnog objekta u kojem gost boravi te pokrivanje troškova produljenog boravka osobama obolje­lim od COVID-19 i svim uključenima u njihovu rezervaciju – podvukli su iz Valamara dok o brojkama tj. ulaznim rezervacijama su također odabrali ne govoriti. I Hilton Imperial Dubrovnik otvorio je svoja vrata i to 1. travnja te su kako iznose, s obzirom na trenutnu situaciju, relativno zadovoljni brojem gostiju za protekle uskršnje praznike. Trenutno u najvećem broju bilježe ‘last​minute’ rezervacije, a poučeni prošlogo­dišnjim iskustvom, očekuju povećanje kroz sljedeće mjesece nakon što svi pro­tokoli budu definirani kako od strane Hrvatske, tako i ostalih zemalja.

— Također, očekujemo da će se taj trend nastaviti i kroz sezonu. Hotel radi punim kapacitetom, prateći smjernice nadležnih službi i primjenjujući Hilto­nov globalni CleanStay te Stay Safe in Croatia program – komentirali su. Nova zapošljavanja, jednako kao i Jadranski luksuzni hoteli nisu spominjali. JLH u ovom trenutku imaju otvorene Hotel Excelsior i Dubrovnik Palace, a odluku o dinamici otvaranja ostalih kapaciteta donosit će u skladu s razvojem situa­cije. Svakako, smatraju bitnim da su se uz nedavnu uspostavu međunarodnih aviolinija definirali protokoli dolazaka iz zemalja EU kao i iz trećih zemalja poput Rusije, Ukrajine, SAD-a i Velike Britanije čime su se stvorili potrebni preduvjeti za sezonu 2021. Uz nave­deno, činjenica da s dva prioritetna tržišta, a to su tržišta Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država stižu dobre informacije o popuštanjima mjera, konkretnije mogućnost putova­nja svih cijepljenih građana SAD-a te postupno popuštanje mjera u Velikoj Britaniji, daje im razloga za optimizam za nadolazeću sezonu, kaže voditeljica za odnose s javnošću Zrinka Marinović.

Izraženi ‘last minute’
— Hotel Rixos Premium Dubrovnik spremno dočekuje nadolazeću turi­stičku sezonu. Tijekom zimskog raz­doblja veliku pozornost posvetili smo internim edukacijama osoblja i struč­nim treninzima te primjenu protokola i nacionalne oznake sigurnosti ‘Safe stay in Croatia, svojevrsno jamstvo o poduzetim propisanim epidemiološ­kim mjerama i preporukama zdrav­stvene sigurnosne zaštite prema najve­ćim standardima za sigurnost gostiju i djelatnika. U tijeku su i svi protokoli vezano za dodatno zapošljavanje sezon­skih radnika posebno u F&B odjelu. Ove smo godine fokusirani na tržište EU, Rusije, Izraela, kao i na sve ostale desti­nacije koje će imati izravnu avionsku liniju s Dubrovnikom. Veliku pažnju posvećujemo i domaćim gostima, koji su prošle godine ostvarili osjetno veći broj noćenja u našem hotelu – rekla nam je Sandra Urlić, direktorica pro­daje Rixos Premium Dubrovnik.

Nastavlja se vrlo izražajan trend ‘last minute’ rezervacija, ističe. U ovom trenutku bilježe rezervacije za travanj i za samu špicu sezone, a realizacija istih ovisit će o epidemiološkim uvje­tima na našem području, komentira. Unatoč brojnim preprekama optimi­stično, dodaje, očekuju još jednu izu­zetno zahtjevnu sezonu u pandemij­skim uvjetima, uz last minute booking. Na zapošljavanja novih djelatnika oda­brala se ne osvrnuti. I Hotel Lero bio je otvoren cijelu zimu. Kako nam tumači direktor prodaje Ivan Galov, ostvarili su dobre rezultate popunjenosti s obzirom na cjelokupnu situaciju. Imaju stalne korporativne goste kao i domaće odmo­rišne turiste u manjem broju. Strogo paze na poštivanje svih epidemiloš­kih mjera kako bi sačuvali sigurnost i zdravlje gostiju i zaposlenika. Travanj i svibanj, poručuje, nažalost neće biti na razini prethodnih godina. Zbog strogih uvjeta za ulazak u Hrvatsku te nedosta­tak letova, hotelijeri sve nade u ovom razdoblju polažu najviše na domaće goste koji su ‘izvukli’ prošlu godinu.

— Za uskršnje blagdane imali smo popunjenost 25 posto kapaciteta te smo izašli s ponudom za naše goste kojima refundiramo cijenu autoceste do nas iz bilo kojeg kutka Lijepe naše za minimalni boravak 3 noći, odnosno u oba smjera za boravak 5 i više noći. Svibanjske grupe i gužve koje pamtimo prošlih godina, nažalost zaobilaze nas ove godine. Lipanj, srpanj i kolovoz se pune isključivo online i individualnim gostima. Imamo agencijskih pokušaja formiranja i grupnih aranžmana pa se nadamo da će ipak biti realizirani. Također, imamo dosta stalnih zapo­slenika te smo već uzeli dio kolega sezonaca. Hotel radi u punom kapaci­tetu. Trenutno smo u velikoj investiciji na našoj Villi Orabelle koja će također raditi u punom sjaju i kapacitetu. Sve nade polažemo u brzinu i efikasnost cijepljenja i brzi prolazak ovog tre­ćeg vala pandemije jer ćemo tek tada imati realnu sliku i konture sezone pred nama. Naši gosti samo čekaju da se stvore epidemiološki uvjeti da nam dođu – zaključuje Galov.

Objavljeno u tiskanom izdanju DuLista, 7. travnja 2021.

Pročitajte još

ZLATO S BLIDINJA U DUBROVAČKOJ BOLNICI Dr. Miho Jančić briljirao na bridž turniru

Dulist

POSEBNO IZGRAĐEN ZA ISTRAŽIVANJA Ispred Lokruma uplovio National Geographic Orion

Dulist

DUBROVNIK SE OPROSTIO OD GOSPARA IVA FELNERA ‘Pokazao nam je da dobrota ne traži naslovnicu, već ostavlja trag’

Dulist