Grad

DONOSIMO DETALJE Lapadska obala se od 30. travnja zatvara za tranzitni promet

lapadska obala00

Privremenom prometnom regulacijom koja će nastupiti od 30. travnja 2021. zatvorit će se u potpunosti Lapadska obala za tranzitni promet, ali je izvođač spreman omogućiti pristup objektima na obali stanovnicima, korisnicima poslovnih prostora i interventnim vozilima za cijelo vrijeme trajanja radova – poručili su iz Grada Dubrovnika na naš upit kako će se odvijati promet vozila te pješaka Lapadskom obalom čije je uređenje u tijeku.

Ponekad će taj pristup biti dijelom otežan ili usporen, preusmjeren na jednu ili drugu stranu (iz pravca Batale ili iz pravca Orsana), ali će se koliko je moguće izaći ususret kako bi suživot građana i gradilišta bio moguć, naveli su.

– Na Batali je predviđeno postaviti rampu koju će izvođač, stanovnici i poslovni korisnici moći podizati. Izgradnja od javnog interesa doprinijeti će većoj vrijednosti svi gospodarskih objekata na Lapadskoj obali kao i kvaliteti života građana, ali će u narednim mjesecima zahtijevati i i strpljenje te konstantno pronalaženje kompromisnih rješenja. Prema takvim je rješenjima lokalna tvrtka Texo molior d.o.o. do sada zaista imala vrlo partnerski pristup – izdvojili su te naglasili kako je danom uvođenja izvođača u posao 7. travnja 2021. izvođaču je predato gradilište.

Autobusi Libertasa prometovat će obalom do nastupanja privremene prometne regulacije. Prometni pravac ostaje iz Orsana prema benzinskoj postaji Ina, te ulicom Miljenka Bratoša (uz pomorsku školu).

– Grad Dubrovnik organizirao je u suradnji s izvođačem Texo molior d.o.o. sastanke s predstavnicima Hotela Lapad, tvrtke Pervanovo d.o.o. te predstavnicima stanovnika i korisnika poslovnih prostora, a u svrhu upoznavanja istih s planom izvođenja radova u vremenskim i prostornim okvirima. Naime, postoji mogućnost da radovi koji su ugovoreni na 30 mjeseci budu završeni i ranije, međutim, sad smo u fazi u kojoj nismo ni započeli bušenje pilota te je pretenciozno prognozirati bilo kakve kraće rokove. Naime, proces bušenja pilota u stijenskoj masi pod morem za svaki pojedinačni pilot je jednim dijelom neizvjestan, unatoč svim mjerenjima i geotehničkim istraživanjima – dodali su.

Pročitajte još

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

(FOTO) Dubrovnik u tonovima južine

Dulist