Istina je da mi već dvije, tri godine gledamo Dubrovnik. No, pri odabiru destinacije važni su još neki faktori: radna snaga, konfiguracija grada, cijene nekretnina. Ako netko ima tko nam može ponuditi neku lokaciju, samo neka se javi – rekao je u razgovoru za Novac.hr generalni direktor McDonald’sa Hrvatska Pavel Pavliček.
– Gdje god mi dolazimo, bio to Bjelovar ili Rovinj, prvo kontaktiramo gradsku upravu i razgovaramo s gradonačelnikom i dosad je suradnja uvijek bila na vrlo visokom nivou – istaknuo je objašnjavajući kako se njihov objekt uklapa u destinaciju kao Rovinj koji je poznat po hotelima s četiri i pet zvjezdica, elitnom marinom…
– U sljedeće dvije godine planiramo znatnu ekspanziju. Zasad, naravno, ovisno o situaciji, cilj je otvoriti šest do devet restorana. Gledamo lokacije i u kontinentalnom dijelu i na obali. Uskoro otvaramo restoran u Koprivnici, planiramo još jedan restoran u Splitu… Koliko god čudno izgledalo otvoriti restoran u Bjelovaru, i nas je iznenadilo koliki promet on radi. Također, kad otvarate drugi ili treći restoran u nekom gradu, on utječe na postojeće lokacije. Upravo to nam se dogodilo u Puli – iznio je Pavliček.